אקסנצ'ר תשקיע שלושה מיליארד דולר בבינה מלאכותית

כמו כן, החברה תכפיל את קבוצת הבינה המלאכותית שלה ל-80 אלף עובדים ● מדובר במהלך שיתפרש על פני שלוש שנים ● בכך מצטרפת אקסנצ'ר לחברות גדולות רבות שמשקיעות בתחום

עולה על רכבת הבינה המלאכותית בכלל, וזו היוצרת בפרט. אקסנצ'ר.

חברת הייעוץ העסקי ושירותי מיקור-החוץ אקסנצ'ר הכריזה באחרונה על השקעה של כשלושה מיליארד דולר בתחום הבינה המלאכותית. ההשקעה תיפרש על פני שלוש שנים, ולפי החברה המטרה שלה היא לספק פלטפורמה שתעזור ללקוחותיה בכל התעשיות לקדם את השימוש בבינה מלאכותית באופן מהיר, אבל גם אחראי.

החברה סיפרה כי תשקיע בנכסים, בפתרונות תעשייתיים, ביוזמות וברכישות בתחום, וכן בבניית אקו-סיסטם של שותפויות וגיוס של עובדים חדשים, כדי לספק יכולות חדשות עבור בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI), כמו גם עבור תרחישי חיזוי ואבחון. בנוסף, לפי ההודעה הרשמית שלה, אקסנצ'ר מתכוונת להכפיל לאורך התהליך את קבוצת הבינה המלאכותית הגלובלית שלה לכדי 80 אלף עובדים – אם באמצעות גיוס עובדים חדשים, אימון עובדים קיימים בתחום וכאמור, גם באמצעות רכישות.

בנוסף, החברה הכריזה על פלטפורמה בשם AI Navigator for Enterprise, שמציעה יצירת תוכן, על מנת לעזור ללקוחותיה להגדיר תרחישים עסקיים, לקבל החלטות מודעות יותר שמבוססות על נתונים ולהבין את המודלים השונים שיוצעו להם כדי לקדם את עסקיהם באמצעות ה-AI – ובאופן מואץ יותר לקראת עידן שבו היא תשנה לא פחות מ-40% משעות העבודה, לטענת אקסנצ'ר.

"יש עניין חסר תקדים בכל תחומי הבינה המלאכותית, וההשקעה המשמעותית שאנחנו משקיעים תעזור ללקוחותינו לעבור ממעמד של חברות שמגלות עניין לחברות שפועלות להשיג ערך – ובצורה אחראית, עם תרחישים עסקיים ברורים. חברות שיבנו בסיס חזק של בינה מלאכותית כעת, כאשר הטכנולוגיה בשלה ומספקת ערך ברור, יהיו ממוקמות טוב יותר להמציא מחדש, להתחרות ולהשיג רמות חדשות של ביצועים", אמרה ג'ולי סוויט, יו"רית ומנכ"לית אקסנצ'ר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים