סטארט-אפ סייבר חדש: קודם סקיוריטי נחשף עם גיוס של 25 מיליון דולר

הפלטפורמה שפיתחה קודם ממקדת צוותי אבטחה ופיתוח בבעיות הקריטיות ביותר לארגון ● כספי הגיוס ישמשו להשקת הפלטפורמה באופן גלובלי, להרחבת הפעילות ולפיתוח יכולות נוספות

מייסדי קודם סקיוריטי. מימין: פבל פורמן, אביב מוסינגר, עידן ברטורא.

סטארט-אפ הסייבר קודם סקיוריטי (Kodem Security), אשר פיתח פלטפורמה ראשונה מסוגה, הממקדת צוותי אבטחה בסיכונים הרלוונטיים ביותר לארגון ובאופן האידיאלי לפתרונם, נחשף עם גיוס של 25 מיליון דולר בהובלת קרן Greylock ובהשתתפות TPY Capital.

כיום, כלים למיפוי ולניהול סיכוני האבטחה בסביבות ענן מתריעים מפני כל פגיעות קיימת, בין אם היא ניתנת לניצול בסביבת הלקוח ובין אם היא תיאורטית בלבד. השימוש ההולך וגובר בקוד פתוח ובמוצרי צד שלישי מעלה את עוצמת ה"רעש" וכמות התרעות השווא. אלה מציפים את צוותי האבטחה והפיתוח ומקשים על היכולת לזהות ולטפל באיומים ממשיים.

קודם מגדירה מחדש את הגישה להגנה על השכבה האפליקטיבית בענן על ידי ניתוח התנהגות היישומים ואופן הריצה שלהם בזמן אמת. הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה החברה מפחיתה את מספר ההתרעות ביותר מ-90%, מביאה לחיסכון משמעותי בזמן העבודה של צוותי האבטחה והפיתוח, מייעלת את תהליך התיקון והופכת את יישומי הענן לבטוחים יותר.

קודם הוקמה בשנת 2021 על ידי אביב מוסינגר (מנכ"ל), פבל פורמן (מנהל הטכנולוגיות), ועידן ברטורא (ראש ההנדסה). המייסדים, אשר הובילו בעבר את הזרוע הטכנולוגית של חברת NSO, מביאים איתם רקע ייחודי במערכות הפעלה ויתרון תחרותי בכל הקשור למיפוי משטחי תקיפה, זיהוי סיכונים ממשיים ופתרונם באופן היעיל ביותר. כיום, לחברה לקוחות בתחומים רבים, בהם תחום הפיננסים, הביטוח, הרפואה והטכנולוגיה. כספי הגיוס ישמשו את החברה לשם השקת הפלטפורמה באופן גלובלי, הרחבת הפעילות ופיתוח יכולות נוספות.

אביב מוסינגר, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה, אמר, כי "הקמנו את החברה על רקע חוסר היעילות הקיים היום בתחום ה-AppSec. הכלים הנוכחיים מקשים על מפתחים לראות אם נקודות תורפה מסוימות ניתנות לניצול. לאחר שנים של היכרות עם עולם הבעיה, גילינו שהמפתח לאבחנה מדויקת של רמת הסיכון הוא מעקב אחר התנהגות האפליקציה בזמן הריצה. ניתוח זה מאפשר לדעת בדיוק אילו רכיבים נמצאים בשימוש, כיצד מתבצעת העברת נתונים, ומהי רמת הסיכון שנוצרת בפועל. ביססנו את הפתרון של קודם על גישה זו, ואנחנו שמחים לעזור לצוותי אבטחה ופיתוח לבנות יישומים בטוחים יותר ביעילות רבה יותר".

אשים צ'נדנה, שותף ב-Greylock, ציין, כי "בתקופה שבה ארגונים מאיצים את המעבר לענן גוברת החשיבות והעדיפות של צוותי אבטחת יישומי ענן. קודם בנתה צוות יוצא דופן, המפתח את הדור הבא של אבטחת יישומי ענן. הפתרון שפותח משתלב באופן קל ומהיר במערכות הארגוניות ומספק את רמות הדיוק הגבוהות ביותר עם רמת הגנה חזקה".

גיא ימין, שותף מנהל בקרן TPY Capital: "פגשנו את צוות קודם כבר בימים הראשונים להקמת החברה וזיהינו כבר בשלב מוקדם מאוד את האיכות הגבוהה של הצוות, הקשר החזק בין השותפים, ההבנה העמוקה שלהם ב-AppSec והמומחיות הטכנית העמוקה שהם הביאו עימם לחברה. זה לא מפתיע שבזמן שחלף מאז ההשקעה שלנו, המייסדים והצוות המדהים שהצטרף אליהם הצליחו להביא ערך רב ללקוחותיהם על ידי מיקוד ארגונים בסיכונים הקריטיים להם וייעול תהליך התיקון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים