מדוע מארק בניוף חולל שינוי בהנהלת סיילספורס?

המנכ"ל החזיר בין השאר בכירים שעזבו - מיגל מילאנו שמונה לסמנכ"ל ההכנסות ו-אריאל קלמן שיכהן כסמנכ"ל השיווק ● בנוסף בניוף מציע לתרום 10 דולר פר-יום בשם מי שיבחר לבצע את עבודתו מהמשרדים ולא מרחוק

משנה את הרכב ההנהלה. מארק בניוף, מייסד, מנכ"ל משותף ויו"ר סיילספורס.

על פי תזכיר פנימי שהגיע לידי הביזנס אינסיידר, מארק בניוף ערך באחרונה שינויים בצמרת סיילספורס (Salesforce), החברה שייסד ושהוא מנכ"לה, ובין השאר החזיר אליה כמה מנהלים שעזבו ועבדו בשנים האחרונות אצל יריבות שלה, ביניהן אמזון ו-אורקל.

לטענת האינסיידר, בניוף מינה את מיגל מילאנו, אשר חוזר לסיילספורס לאחר קדנציה בחברת התוכנה סלוניס (Celonis), לסמנכ"ל ההכנסות, ואת אריאל קלמן, שמילא תפקידים כמנהל השיווק הראשי של AWS ו-אורקל, לסמנכ"ל השיווק של ענקית ה-CRM. ל-מילאנו ניסיון עשיר קודם של כמעט עשור בשורות סיילספורס וגם קלמן כיהן בה לפני שעבר לחברות המתחרות. בנוסף מונה קנדל קולינס, לשעבר CMO ב-אוקטה (Okta) וב-AppDynamics מבית סיסקו, לתפקיד ראש הסגל הניהולי של החברה.

עוד נודע כי בריאן מילהם, הנשיא ומנהל התפעול הראשי של סיילספורס, ייקח על עצמו אחריות נוספת, ביניהן בתחום הצלחת העובדים, השיווק והטכנולוגיה העסקית. מהלך זה מציב את מילהאם כיורש פוטנציאלי של בניוף, כך לטענת האינסיידר.

המינויים הללו מגיעים בזמן שבו החברה מתמודדת עם לחץ מצד משקיעים אקטיביסטים, ביניהם למשל ValueAct, Inclusive Capital ו-Starboard Value, התובעים ממנה להציג שיפורים תפעוליים, יוזמות בקרת עלויות ושיפור יעילות.

מי שיעבוד במשרד – יסייע להרים תרומה של 10 דולר בכל יום

בנוסף לשינויים בהנהלה, ניכר כי סיילספורס מעוניינת לשכנע עובדים לשוב לעבוד במשרדים ולהמעיט בעבודה מרחוק. החברה דיווחה כי 65% מכוח האדם שלה מגיעים למשרד שלושה או אף ארבעה ימים בשבוע כיום. עם זאת, חלק מהצוותים בסיילספורס עדיין רשאים לעבוד מהבית, בהתאם לקביעות של מנהליהם ולאופי עבודתם, אולם הכוונה היא בכל זאת לדרבן רבים יותר לשוב לעבוד במשרדי החברה.

סיילספורס אישרה באחרונה לגיזמודו שהיא מקדמת תוכנית גלובלית ששמה Connect for Good בכדי לתמרץ עובדים לחזור למשרדים, ולפזר קצת חיוביות תוך כדי כך.

האתר דיווח קודם לכן, בהתבסס על פרסום בערוץ סלאק (Slack) פנימי, שכל עובד שיחליט להגיע למשרד בפועל בין ה-12 ל-23 ביוני יגרום ל-חברה לתרום בשמו 10 דולר לארגון צדקה מקומי. מי שיבחר את הגופים שיזכו בתרומות יהיו הצוותים עצמם. מסיילספורס נמסר כי גם במקרים מיוחדים, שבהם העובדים משתתפים באירוע וירטואלי, היא עדיין תרים בשמם את התרומה היומית. 

החברה מקווה לגייס בין מיליון ל-2.5 מיליון דולר באמצעות היוזמה. 

דובר סיילספורס אמר ל-גיזמודו כי "לתת חזרה טבוע עמוק בכל מה שאנחנו עושים ואנו גאים להציג את Connect for Good כדי לעודד עובדים לעזור לגייס מיליון דולר לעמותות מקומיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים