רנין אנקר אבו-עיאדה – סמנכ"לית הכספים של אורקה סקיוריטי

אנקר אבו-עיאדה היא האישה הבדואית הראשונה שמשמשת כסמנכ"לית כספים בחברת היי-טק ישראלית ● אחרי שבעבר הייתה לרואת החשבון הבדואית הראשונה מהנגב היא אומרת: "אני גאה לנפץ תקרת זכוכית נוספת"

רנין אנקר אבו-עיאדה, סמנכ"לית הכספים של אורקה סקיוריטי.

יוניקורן הסייבר אורקה סקיוריטי הודיע היום (ג') כי מינה את רנין אנקר אבו-עיאדה לסמנכ"לית הכספים של החברה. אנקר אבו-איעדה היא האישה הבדואית הראשונה שמשתלבת בתפקיד בכיר בכספים בחברת היי-טק ישראלית, ובאורקה סקיוריטי אומרים שבעקבות מינויה גדלה הנציגות הנשית בהנהלה הבכירה של החברה בישראל ל-40%.

במסגרת תפקידה, היא מובילה את מחלקת הכספים של החברה, שהגיעה לשווי של 1.8 מיליארד דולר, ומנהלת את ההיבטים הפיננסיים של הקשרים עם המשקיעים, ההכנסות מהלקוחות, היבטי המיסוי במדינות השונות, הדו"חות הכספיים, התקציבים, השכר ועוד.

יצוין כי אנקר אבו-עיאדה היא פורצת דרך גם בהיותה רואת החשבון הבדואית הראשונה בנגב. היא אף סיימה תואר ראשון בהצטיינות יתרה ותואר שני בכלכלה במסלול מצטיינים באוניברסיטת בן גוריון. כחלק מדרכה המקצועית, היא הייתה בסגל ההוראה באוניברסיטה הדרומית, וכן במכללות ספיר ואחווה. את התמחותה עשתה בתחום ההייטק ב־PWC, שם קודמה למנהלת של עשרות תיקים של חברות טכנולוגיה, ובמסגרת תפקידה היא אף ייעצה לחברות בביצוע הנפקות ומיזוגים ורכישות.

לדברי אנקר אבו-עיאדה, "אני גאה לנפץ תקרת זכוכית נוספת ומקווה לשמש דוגמה אישית לנשים וגברים נוספים.ות מהחברה הערבית. אורקה סקיוריטי יצרה סביבת עבודה מגוונת ומכילה עם עובדות ועובדים ערבים, דתיים וחילונים בני כל הדתות, באופן שוויוני. כמי שאחראית על הכספים ובשיתוף עם מחלקת משאבי האנוש, אנחנו פועלים לצמצום, עד לאיפוס, של פערי שכר מגדריים ואחרים".

אורקה סקיוריטי הוקמה ב-2019 על ידי שמונה מייסדים ופיתחה את טכנולוגיית ה-SideScanning לאבטחת נכסי הארגון בענן. המערכת של החברה, המוגנת בפטנט, פרוסה במאות ארגונים ברחבי העולם. היא מותקנת בזמן קצר ביותר, אוספת נתונים ומזהה באגים, תוכנות זדוניות, הגדרות שגויות, סיסמאות חלשות, דליפות וסיכונים. זאת, בשונה מפתרונות שמצריכים התקנות שנמשכות זמן רב יותר, שיוצרות עומסים על משתמשי המערכת ופוגעות בביצועים. הפלטפורמה של אורקה סקיוריטי משתמשת במידע מתוך הארגונים כדי לתעדף התראות קריטיות בודדות מבין אלפי, ולפעמים עשרות אלפי התראות קיימות. החברה גייסה מאז הקמתה 640 מיליון דולר ומעסיקה 460 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, פורטלנד, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים