אחרי עשור: סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל – פורשת

נבון תעזוב את החברה בסוף השנה - יותר מ-20 שנה אחרי שהצטרפה אליה ● לדבריה, "זה הזמן הנכון עבורי להמריא לפרק חדש בחיים, עם הרפתקאות חדשות ועם יעדים ממרחבים חדשים"

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל.

סתוית נבון, המכהנת בעשור האחרון כמנכ"לית סאפ ישראל, הודיעה היום (ב') להנהלת החברה ולעובדיה כי החליטה לפרוש מתפקידה, ותעזוב אותו ואת החברה בסוף השנה.

"אנחנו, בסאפ, מאמינים בטרנספורמציה ובבניית מנועי צמיחה לעתיד. זה הרגע הנכון עבורי לממש בחירה התפתחותית אישית שלי, לבנות מנוע צמיחה אישי, להמריא לפרק חדש בחיים, עם הרפתקאות חדשות ועם יעדים ממרחבים חדשים", אמרה נבון. יצוין כי לא נמסר מה היא עומדת לעשות בשלב הבא בקריירה שלה.

נבון הצטרפה לסאפ העולמית ב-2002 ומאז צמחה בשדרת הניהול של החברה דרך כמה תפקידי ניהול, בהם סמנכ"לית התפעול והמשנה למנכ"ל סאפ ישראל. היא מכהנת כמנכ"לית סאפ ישראל מראשית 2013, וביססה אותה כאחת השלוחות הבולטות בהיי-טק הישראלי של החברות הרב לאומיות. כך, היא תרמה רבות לשימור מיצובה של ישראל כ-"מדינת סאפ".

במהלך שנותיה בתפקיד התוותה נבון אסטרטגיה לבניית ולביסוס סאפ בשוק הישראלי, ולשילוב כוחות עם שותפים עסקיים. על פי סאפ, בתקופת כהונתה, היא הביאה להגדלת נפח הפעילות העסקית של החברה בישראל פי 20. כ-95% מהחברות והארגונים הגדולים בישראל משתמשים כיום בשירותים של סאפ – נתח השוק הגדול ביותר של תוכנות עסקיות בענף ה-IT.

לסאפ יש בישראל שלוש זרועות: סאפ ישראל, שממוקמת ברעננה; מעבדות סאפ (העולמית), שאף הן נמצאות בעיר זו; והמרכז בתל אביב של Emarsys מבית סאפ, שרכשה את Loyalsys הישראלית ב-2020. יש לסאפ ישראל 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים, ומעל 220 אלף משתמשים. בין הלקוחות הללו ניתן למנות את הממשלה, צה"ל, חברות גדולות במשק כגון דלק, תדיראן, שופרסל ורשת חנויות Yellow של פז, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד SAP

    אחת המנהלות הטובות במשק בכלל ובהייטק בפרט .

אירועים קרובים