"המטרה: לנהל נתונים, גם מרחוק – ובאופן אחוד ומאובטח"

"אולם, יש לוודא שהחששות לגבי האבטחה והפרטיות של נתונים רגישים קריטיים לא יביאו להאטה של יוזמות הדיגיטל", כך אמר עודד נגל, מנכ"ל סיטרה, לאנשים ומחשבים

עודד נגל, מנכ"ל סיטרה.

"כיום, כל ארגון נדרש להתחיל לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, אם הוא עדיין לא החל בה. ארגונים נדרשים לאפשר לעובדים יותר פרודוקטיביות, ולעשות זאת בפחות עלויות. המהלך יצליח רק אם הוא יבוצע באמצעות מודרניזציה של תשתיות ה-IT מהדור הקודם. אולם, יש לוודא שהחששות לגבי האבטחה והפרטיות של נתונים רגישים קריטיים לא יביאו להאטה של יוזמות הדיגיטל", כך אמר עודד נגל, מנכ"ל סיטרה (Ctera), לאנשים ומחשבים.

החברה הישראלית, שהוקמה ב-2008, פועלת בעולם של אחסון קבצים מבוזר בסביבות ענן מבוזרות. היא מונה כ-130 עובדים, כשהפיתוח נעשה בארץ, ויש לה סניפי מכירות ותמיכה בצפון אמריקה ובאירופה. על המשקיעות בה נמנות "בזק הסינגפורית", Singtel Innov8, בנצ'מארק קפיטל, סיסקו, ויולה ובסמר.

לדברי נגל, "המוצרים שלנו מוטמעים ביותר מ-50 אלף אתרים ברחבי העולם ונמצאים בשימוש יומיומי על ידי מיליוני משתמשים עסקיים. אנחנו מספקים מערכת קבצים היברידית – כזו שמשלבת ענן ציבורי ופרטי, וכך מאפשרים האצת גישה למידע מאתרי קצה, תוך עמידה בתקנים מחמירים של אבטחה ופרטיות".

הוא אמר כי "אנחנו פונים למנהלי האחסון בארגונים, שבעידן שלאחר הקורונה ניצבים בפני אתגר לא פשוט כלל: הארגונים היו לעוד יותר מבוזרים מבעבר, הם מרובי סניפים, כאשר העובדים עובדים מרחוק, מהבית, מבית הקפה ומהרכבת. כלל המשתמשים נדרשים לגישה מרחוק לאותם קבצי מידע, כאשר בחלק מהארגונים נוצר מצב של איי מידע, בלא יכולת של שיתוף והעברת המידע בצורה מהירה, חכמה – וגם מאובטחת".

שיתוף הקבצים עם מערכת אחודה, תוך מענה לדאגות האבטחה

"מה שנדרש עבור אותם ארגונים הוא יכולת לשיתוף של הקבצים האלה עם מערכת אחודה, שרואה את כל הקבצים בצורה מנוהלת, ממקום אחד, תוך מענה לדאגות ברמת האבטחה – בלא לפגוע בנגישות המידע למי שנדרש לו", הוסיף נגל. "אנחנו מחליפים את שרתי הקבצים הארגוניים ונותנים למערכי המחשוב דרך אחרת לנהל את המידע, בצורה חכמה". לדבריו, "מערכת הניהול המרכזית שפיתחנו יכולה לשבת בענן הלקוח, לפי בחירתו. היא סקלאבילית ויכולה לנהל מאות אלפי סניפים ועשרות אלפי משתמשים, עם פטה-בייטים רבים של מידע במיליארדי קבצים".

"סיטרה משרתת מאות לקוחות גדולים ברחבי העולם, כולל משרד ההגנה האמריקני – ערכנו פרויקט גדול בצבא ארצות הברית. בין לקוחותינו האחרים ניתן למנות את מקדונלד'ס, מדינות טקסס ופלורידה, אורנג' ובזק", ציין.

שורה של מינויים

באחרונה ביצעה סיטרה שורה של מינויים: נגל מונה למנכ"ל החברה, מיכאל אמסלם לסמנכ"ל המכירות העולמי וסיימון מיכלסון – לסמנכ"ל שותפויות בחברה. לירן אשל, המנכ"ל היוצא, שהוא גם מייסד החברה, מונה ליו"ר פעיל שלה. נגל היה בין העובדים הראשונים בסיטרה, ושימש בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל האסטרטגיות. אמסלם, לשעבר סמנכ"ל המכירות באירופה, מילא במשך יותר מעשור תפקידי ניהול בכירים בצ'ק פוינט.

לסיכום אמר נגל כי "ב-2022 היה לנו שיא – חווינו גידול של 38% בהכנסות. לקוחותינו השתמשו במערכות החברה לאחסון של מאות מיליארדי קבצים ויותר מ-150 פטה-בייטים של נתונים. הגדלנו משמעותית את החדירה שלנו לממשל ולצבא האמריקניים. אנחנו ממוקמים במקום הראשון בדירוג של GigaOm לשירותי קבצים מבוזרים בענן, זו השנה השנייה ברציפות. לפי גרטנר, נפח מערכות הקבצים בארגונים גדולים צפוי לשלש את עצמו עד 2026, וכ-60% מאותם ארגונים צפויים ליישם מערכות אחסון היברידיות בענן. זאת בהשוואה ל-20% בלבד השנה. מצב זה מייצר עבורנו הזדמנות אדירה. אנחנו מקווים להכפיל את המכירות בשנתיים הקרובות, ונמשיך להטמיע בקרב ארגונים, מהגדולים בעולם, מערכות חדישות מבוססות ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים