אריאל כץ מונה למנכ"ל סייסנס העולמית

הוא יחליף בתפקיד את אמיר אורעד, שימשיך לשמש יו"ר החברה ● מדובר בקידום פנימי בסייסנס: כץ היה בעבר מנהל הטכנולוגיה והמוצר של החברה העולמית והמנכ"ל שלה בישראל

אריאל כץ, המנכ"ל החדש של סייסנס.

סייסנס הודיעה היום (ה') על חילופים בתפקיד המנכ"ל: אריאל כץ, בעברו מנהל הטכנולוגיה והמוצר של החברה העולמית והמנכ"ל שלה בישראל, יחליף את אמיר אורעד. עם זאת, אורעד לא עוזב את החברה וימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון שלה. מינוי נוסף שעליו הודיעה סייסנס הוא זה של קריסטינה אגסי למנהלת התפעול הראשית (COO).

כץ מביא עימו לתפקיד החדש מעל 25 שנות ניסיון בטכנולוגיה ובמוצרי ענן ארגוניים גדולים, לאחר שמילא תפקיד מוביל במיקרוסופט, בהקמת ובניית Power BI – משירותי ענן הבינה העסקית הבולטים. לאחר מכן, הוא ניהל את הפיתוח של Dynamics 365 for Sales, ועזר להפוך אותו לשירות ענן חכם ומודרני. שני המוצרים גדלו ליותר ממיליארד דולר ARR (הכנסות שנתיות חוזרות).

"אני גאה להוביל את סייסנס לעידן הצמיחה הבא שלה, בהתבסס על יסודותיה החזקים, שכוללים פלטפורמת הטמעה עשירה, ARR של 150 מיליון דולר, בסיס לקוחות מוצק ו-EBITDA חיובי. אלה יאפשרו לחברה לשגשג בשנים הקרובות, ללא קשר לתנאים הכלכליים", אמר כץ.

אמיר אורעד, יו"ר סייסנס.

אמיר אורעד, יו"ר סייסנס. צילום: יח"צ

אורעד עוזב את תפקיד מנכ"ל סייסנס לאחר שמונה שנים. הוא אמר כי "אני גאה בהישגים של החברה – בצד הפיננסי, בהון האנושי ובלקוחות המובילים בעולם, שסומכים עלינו בהפעלת יישומי ניתוח הנתונים שלהם. סייסנס ממשיכה להתפתח בתעשיית ה-Embedded Analytics (ניתוח נתונים מוטמע – י"ה). בזמן שהחברה מתחילים את שלב הצמיחה הבא שלה, אך טבעי שכץ יחליף אותי כמנכ"ל ושאתמקד בתפקיד יו"ר החברה. כץ מביא עימו מנהיגות בשילוב ניסיון מוכח בענן ובתעשייה, ואין מתאים ממנו להוביל את סייסנס אל העתיד".

בסייסנס מציינים כמה אבני דרך בפעילות החברה בשנה האחרונה, לרבות אינטגרציה והטמעה עמוקה של אנליטיקות ChatGPT באמצעות שימוש בכלי API שלה, שמאפשרים לארגונים למנף את היכולות המתקדמות של ChatGPT ו-LLM's (ר"ת Large language models), ולשלב אותן ישירות לתוך האנליטיקות שלהם; השקת טכנולוגיה להטמעת אנליטיקות באפליקציות נפוצות, בהן אקסל, סלאק, פאואר פוינט וטימס; והרחבת Git – מערכת ניהול גרסאות מבוססת קוד פתוח, שמסייעת למפתחים בתהליך הפיתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים