איטורו תאפשר למשתמשי טוויטר לקבל מידע פיננסי ולהשקיע בנכסים
הפלטפורמה של איטורו הוטמעה היום (ה') בטוויטר, ומאפשרת למשתמשי הרשת החברתית צריכת יותר מידע פיננסי והחלטה טובה יותר האם להשקיע ● זהו אחד מהשת"פים המשמעותיים של חברת פינטק ישראלית עם ענקית בינלאומית
איטורו הישראלית הכריזה היום (ה') על שיתוף פעולה עם טוויטר, שיסייע לצייצני הרשת החברתית שמעוניינים לקבל החלטות פיננסיות ולסחור בנכסים פיננסיים. שיתוף הפעולה יאפשר לצייצנים שמשתמשים ב-Cashtags$ לראות בזמן אמת את המחירים של מגוון רחב של מניות, מטבעות קריפטו ונכסים פיננסיים אחרים, לקבל החלטות השקעה על בסיס הנתונים הללו ולממש אותן ברשת המסחר וההשקעות אונליין של איטורו. הפיצ'ר כבר הוטמע ברשת החברתית.
על פי הודעת איטורו, עד היום, משתמשים בטוויטר שמחפשים Cashtags$ ראו את הנתונים של כמה נכסים פיננסיים בלבד. הפלטפורמה של איטורו מאפשרת להם לראות בטוויטר רשימה רחבה בהרבה של נתונים אודות נכסים פיננסיים – מניות, מטבעות קריפטו, ניירות ערך, קרנות בורסאיות ועוד. כך הם יכולים להחליט בצורה טובה יותר האם להשקיע באותו כלי, או באותם כלים – או לא.
טוויטר העלתה את האפשרות לחפש Cashtags$ בדצמבר האחרון, והגולשים אימצו אותה בהתלהבות – בעיקר צעירים: מאז תחילת השנה נרשמו ברשת המצייצת 420 מיליון חיפושים של Cashtags$, כאשר 65% מהם היו של גולשים בני 18-34. בכל יום יש בממוצע 4.7 מיליון חיפושים של Cashtags$ בטוויטר, כשהנתון גבוה במיוחד בימים שבהן יוצאות הודעות פיננסיות בולטות. כך, לדוגמה, בתחילת פברואר, ביום שבו אפל הודיעה על התוצאות שלה ל-2022 ולרבעון האחרון שלה, הגיע הנתון לשמונה מיליון חיפושים. ה-Cashtag$ שחופש הכי הרבה עד כה הוא זה של טסלה, כשבין חמשת הראשונים נמצאים גם SPDR (או S&P 500 ETF) וביטקוין.
"טוויטר – חלק מכריע עבור קהילת המשקיעים"
לדברי יוני אסיא, מנכ"ל ומייסד משותף של איטורו, "תוכן פיננסי במדיה החברתית חינך רבים שחשו מחוץ לערוצים (הפיננסיים – י"ה) המסורתיים. טוויטר הפכה לחלק מכריע עבור קהילת המשקיעים – זהו המקום שאליו מגיעים מדי יום מיליוני משקיעים 'רגילים' כדי לצרוך חדשות פיננסיות, לשתף ידע ו-'לשוחח' על כך. כרשת השקעות חברתיות, איטורו נבנתה בדיוק על בסיס העקרונות האלה – קהילה, שיתוף ידע וגישה טובה יותר לשווקים הפיננסיים. יש כוח בידע משותף ועל ידי הפיכת השקעות למאמץ קבוצתי, נובל להניב תוצאות טובות יותר ולהצליח יותר, ביחד".
כריס רידי, סגן נשיא למכירות ושיווק גלובליים בטוויטר, אמר כי "טוויטר היא מה שקורה ומה שאנשים מדברים עליו בדיוק עכשיו. אנחנו מאמינים ששינוי אמיתי מתחיל בשיח, ולתחום הפיננסים בכלל ולהשקעות בפרט יש חלק הולך וגדל בשיחות האלה. שיתוף הפעולה עם איטורו מביא למשתמשי טוויטר נתונים ותובנות נוספים על השוק הפיננסי וגישה רחבה יותר לאפשרויות השקעה. טוויטר תמשיך בהרחבה של קהילת ה-FinTwitter#".
תגובות
(0)