מיקרוסופט ממשיכה לשדרג את בינג שלה ומוסיפה לו את DALL-E

מחולל הציורים והאיורים המופלא מבית OpenAI, מבוסס ה-AI הג'נרטיבית, יתווסף למנוע החיפוש במתכונתו החדשה, הכוללת גם את ChatGPT, הצ'אטבוט הסופר-ידען שעונה ביתר תחכום על שאילתות הגולשים

משולב בבינג של מיקרוסופט. מחולל הציורים והאיורים המופלא DALL-E.

מיקרוסופט הודיעה כי הוסיפה את DALL-E – מחולל הציורים והאיורים המופלא מבית OpenAI – לבינג (Bing) שלה.

ענקית התוכנה ממשיכה לדאוג לכך שמנוע החיפוש בינג החדש – המשודרג מזה מספר שבועות ב-ChatGPT – יתגלה על ידי יותר ויותר גולשים ככלי מעולה ואפקטיבי במיוחד. הרעיון הוא שהמשתמשים ינטשו את מנוע החיפוש הדומיננטי של המתחרה גוגל, שהיקף השימוש בו היה עצום עד לא מזמן, לטובת השירות המקביל מבית מיקרוסופט. אבל לטובת מי שלא השתכנע עדיין לעשות זאת, כעת אנחנו מתבשרים על תוספת נוספת מארסנל כלי ה-AI הג'נרטיבית מבית OpenAI – וזו אולי תגרום לעוד מאסת גולשים לשנות הרגלים ולהעדיף מנוע חיפוש אחר על פני Google Search, כפי שהענקית מרדמונד רוצה.

מיקרוסופט הודיעה אתמול (ג') בפוסט שפרסמה בבלוג שלה, שכחלק משותפותה עם OpenAI – חברת המחקר בתחום הבינה המלאכותית – היא החליטה להוסיף את DALL-E ל-בינג. על הפוסט חתום יוסוף מהדי, סגן נשיא התאגיד וסמנכ"ל השיווק הראשי של החברה האחראי על פרויקט הבינה המלאכותית במיקרוסופט.

בימים האחרונים, משתמשי בינג כבר יכלו להסתייע ב-ChatGPT – השירות המאוד מאוד מצליח של OpenAI – בגרסה החדשה והמתוחכמת בהרבה שלו, GPT-4. מהדי טוען בפוסט שכתב כי מאז שהושק בבינג, יותר מ-100 מיליון שיחות כבר התקיימו במנוע החיפוש מול הצ'אטבוט החדש, ולפיכך החברה החליטה שלא לעצור שם.

ליצר תוכן כתוב וויזואלי – תוך כדי שיחה

"עכשיו אתם יכולים לייצר תוכן כתוב וויזואלי במקום אחד, תוך כדי שיחה", ציין מהדי בהתרגשות, אשר לה כנראה שותפים הגולשים. בטוויטר כבר ניתן לראות כמה דוגמאות ליצירות ולניסיונות שערכו צייצנים בשירות החדש.


הזמינות החדשה של DALL-E בבינג נועדה, לדברי מהדי, כדי "לקחת את חוויית הצ'אטבוט לרמה אחרת על ידי הפיכת בינג ליותר ויזואלי". 

החידוש עדיין נדרש למספר שינויים ופיתוחים, כשמיקרוסופט אומרה כי בסופו של דבר הכלי עתיד להיות משולב באותו מקום כמו צ'אטבוט השיחה, כפי שמוצג על ידיה בתמונות שחשפה יחד עם הפוסט. עם זאת כרגע, ה-AI מחוללת התמונות זמינה רק כשירות נפרד ואם מבקשים מהצ'אטבוט של בינג ליצור עבורנו איור או ציור או תמונה, הוא יגיב ב-"מצטער, אבל אני לא יכול ליצור עבורך תמונות. אני יכול לתקשר רק באמצעות טקסט". מומלץ אגב גם לשים לב שהשירות החדש כחלק מכלי החיפוש אינו נקרא במפורש DALL-E, אלא 'יוצר הויז'ואל של בינג' (Bing Image Creator).

מיקרוסופט הבהירה כי ה-Bing Image Creator ישולב גם ב-אדג' (Microsoft Edge) – באמצעות כפתור שימוקם בסרגל הכלים – במה שיהפוך את הדפדפן שלה ל"הראשון שמשלב בינה מלאכותית של יצירת תמונות", כך לפי החברה. הדבר מרמז כי ענקית התוכנה לא מסתפקת בניסיון לכבוש את שוק הדפדפנים ולהועביר אותו משליטת גוגל אליה, אלא גם מנסה לעשות זאת בכל הנוגע במלחמות הדפדפנים מול מתחרותיה האחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים