רבעון טוב למג'יק: עלייה בהכנסות, זינוק ברווח הנקי

החברה הציגה ברבעון האחרון של 2022 גידול של 10.6% בהכנסות וזינוק של 40% ברווח הנקי ● היא חוזה עלייה בהכנסות גם בהמשך

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה.

מג'יק פרסמה היום (ה') את התוצאות העסקיות לרבעון האחרון של 2022 ולשנה כולה, והן מראות על עליות דו ספרתיות בהכנסות וברווח הנקי כאחד, בשתי התקופות.

החברה הציגה ברבעון עלייה של 11.7%, או 13.8 מיליון דולר, בהוצאות ל-132.6 מיליון וגידול של 10.6%, או 14.1 מיליון, ל-147.2 מיליון. מדובר בשיא רבעוני בהכנסות של מג'יק. בנטרול השפעת הפרשי שער המטבע הן היו מגיעות לשיא גדול עוד יותר, של 155 מיליון דולר – זינוק של 16.5%. הרווח הנקי צמח ב-40% ל-11.6 מיליון דולר, הרווח המיוחס לבעלי המניות זינק ב-54.6% לשיא של רבעון רביעי בסך של 10.1 מיליון והרווח הנקי למניה האמיר ב-54.8% ועמד על 20 סנט.

נתונים נוספים מעלים כי ההוצאות הגולמחיות של מג'יק גדלו ברבעון ב-10.1% ל-105.3 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-4.9% ל-41.8 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 28.42%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-17.9% ל-27.2 מיליון דולר והרווח עלה ב-2.2% לתוצאת שיא לרבעון רביעי של 14.6 מיליון.

במג'יק אומרים שתוצאות הרבעון הושפעו מתאריכי חגי תשרי, שחלו השנה ברבעונים השלישי והרביעי, בעוד שבתקופה המקבילה ב-2021 הם חלו כולם ברבעון השלישי. כתוצאה מכך, כמות שעות העבודה ברבעון הרביעי של 2022 הייתה נמוכה בכ-8% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שלפני כן.

נתונים טובים – גם בשנה כולה

ב-2022 כולה הציגה החברה זינוק של 17.8% בהוצאות ל-505.4 מיליון דולר ועלייה גדולה יותר – של 18% – בהכנסות ל-566.8 מיליון. הרווח התפעולי גדל אשתקד ב-19.8% ל-61.4 מיליון דולר, הרווח הנקי הכללי צמח ב-33.3% ל-40.7 מיליון והרווח המיוחס לבעלי המניות עמד על 38.8 מיליון, לאחר שזינק ב-38.6%.

מג'יק חוזה שההכנסות שלה ב-2023 יהיו בטווח שבין 585 ל-593 מיליון דולר – מה שמשקף שיעור צמיחה שנתי של בין 3.2% ל-4.6%. כמו כן, היא מודיעה על חלוקת דיבידנדים עבור המחצית השנייה של 2022 בסכום של כ-14.7 מיליון דולר, או 30 סנט למניה. זאת, לאחר שעבור המחצית הראשונה של השנה היא חילקה דיבידנדים בסך כולל של 14.2 מיליון דולר.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, אמר כי "רשמנו תוצאות שיא כל הזמנים בכל המדדים הכספיים: מחזור מכירות, רווח גולמי, רווח תפעולי, EBITDA, רווח נקי וחלוקת דיבידנדים. ביצועים אלה משקפים את הביקוש ההולך וגובר של לקוחותינו, הקיימים והחדשים, בארץ ובחו"ל, גם בתקופות מאתגרות במשק, לפתרונות התוכנה ולשירותים החדשניים שלנו, לטובת מינוף הטכנולוגיות הדיגיטליות והטכנולוגיות מבוססות הענן שלהם".

"אנחנו ממשיכים לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו ומוסיפים לגדול בהכנסות, ברווח התפעולי ובעיקר בשורה התחתונה – הרווח הנקי. אנחנו משקיעים באופן אורגני ואנ-אורגני בכל מגזרי הפעילות העסקית שלנו ורואים ביכולותינו החדשניות את המנוע שלנו להמשך צמיחה ארוכת טווח ברווחים", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים