איגוד האינטרנט ממליץ כיצד לשמור על בטיחות בטוויטר

כפי שדיווחנו בפברואר, טוויטר שינתה את הכללים שלה ומחייבת רכישת מנוי כדי לזכות בהגנת אימות דו-גורמי ● איגוד האינטרנט הישראלי סיפק לגולשים כעת הוראות כיצד להבטיח שמירה על הפרטיות והבטיחות

לא נכלל יותר בחינם בטוויטר. אימות דו-גורמי (2FA). אילוסטרציה.

טוויטר משנה את הכללים שלה והחל מה-20 במרץ, כפי שדיווחנו כבר באמצע פברואר, משתמשים שלא נרשמו לשירות הפרימיום בתשלום שלה, Twitter Blue, לא יוכלו יותר להפעיל אימות דו-גורמי (2FA) באמצעות הודעת סמס.

איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי יצא היום (ב') בהנחיות לציבור כיצד להבטיח שמירה על הפרטיות והבטיחות. האיגוד הצהיר כי הנחיותיו אלו הן "מה שעל כל בעל חשבון טוויטר לעשות עכשיו".

לדברי הארגון בהודעתו לתקשורת, "עד עתה, גולש שביקש לשנות סיסמה או להיכנס לחשבון שלו ממכשיר חדש, היה מקבל מהאפליקציה קוד אימות בהודעת סמס. מה-20 במרץ אפשרות זו לא תהיה קיימת יותר, ומי שרוצה להגן על החשבון שלו צריך להגדיר כעת שימוש באפליקצית אימות חיצונית למטרה זאת".

"הבעיה היא שמעט משתמשים מודעים לאפשרויות האלה ורובם גם לא אוהבים להתעסק עם הצדדים הטכניים של הגדרת אימות דו-שלבי – למרות זאת, המודעות חשובה, כי מדובר בפרטיות ובבטיחות של כל אחת ואחד מהמשתמשים", הסביר עידן רינג, סמנכ"ל קהילה וחברה באיגוד האינטרנט הישראלי.

באיגוד פרסמו מדריך מקיף, ובו הם ממליצים לגולשים להשתמש באפליקציות חיצוניות של גוגל ומיקרוסופט, אשר יהוו אימות דו-שלבי ושבכוחן להחליף את הודעת ה-סמס. באיגוד מציינים כי על אף מספר חסרונות שיש לאותן אפליקציות – הן חינמיות ומספקות שכבת הגנה נוספת, ולכן מומלץ להשתמש בהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים