הכללית מרחיבה את פרויקט תפריטי הארוחות הדיגיטליים
הפרויקט, שהיקפו מאות אלפי שקלים, מספק למאושפזים תפריטים דיגיטליים, שפותחו על ידי קונסיסט ושמוטמעים בימים אלה במספר בתי חולים של הקופה ● ליאורה שכטר, המנמ"רית: "עוד שירות מתקדם שהכללית מספקת למטופליה"
שירותי בריאות כללית נמצאת בתנופה מואצת של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ומרחיבה בימים אלו את ההטמעה של מערכת התפריטים הדיגיטלית, המאפשרת למאושפזים במרכזים הרפואיים של הארגון להזמין מראש את ארוחת הצהריים ליום שלמחרת, באמצעות מסכי תפריט מזמינים וידידותיים. התפריטים הדיגיטליים, שפותחו ויושמו על-ידי חברת קונסיסט, מוטמעים בימים אלו במספר בתי חולים בפריסה נרחבת בכלל המחלקות.
המערכת שולחת מדי יום למאושפזים מסרון, המכיל קישור למסכי תפריטים דיגיטליים מעוצבים, המאפשרים לבחור מבין מגוון מנות – עיקריות, תוספות, קינוחים ושתייה. לאחר שהמאושפז מסיים את בחירתו, ההזמנות נקלטות במערכות המידע של המרכז הרפואי, אשר מעבירות את ההזמנה לשירות ההסעדה.
המערכת פועלת בהצלחה רבה בבתי החולים סורוקה ומאיר, במרכז הרפואי כרמל במחלקות יולדות וילדים, במרכז הרפואי השרון במחלקות פנימיות, ובמהלך 2023 ימוחשבו בפרויקט שלושה בתי חולים נוספים.
יוסי שלום, מנהל חטיבת הפיתוח בקונסיסט, מסר כי "מערכת התפריטים הדיגיטליים שפיתחנו במשותף עם 'כללית' לא רק משפרת משמעותית את חווית המאושפזים, אלא גם מייעלת באופן ניכר תהליכים לוגיסטים במערך ההסעדה. בפיתוח המערכת הושקעה מחשבה רבה, מתוך שאיפה לספק פתרון שהוא גם פונקציונלי מבחינה תפעולית וגם כזה שיהיה ידידותי וקל לשימוש. 'כללית' הינו מהארגונים הראשונים בישראל להטמיע מערכת תפריטים דיגיטליים שכזו, והדבר מבטא היטב את השאיפה של הארגון להעניק למטופליו את חוויית השירות הטובה ביותר שניתן".
אופיר גרינר, מנהל חטיבת PB Digital בקונסיסט, אמר כי "קונסיסט מלווה את 'כללית' בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית רחבי היקף מזה מספר שנים, ופרויקט תפריטי הארוחות הדיגיטילים מתווסף לפרויקטים רבים אחרים הכוללים את הטמעתה של מערכת הטפסים הדיגיטליים שלנו במחלקות שונות בארגון, כולל טפסי HR דיגיטליים במחלקת משאבי אנוש, טפסי לקוח ב'כללית מושלם', טפסי חיוב לקוח דיגיטליים (Billing) ועוד. אנו מודים ל'כללית' על הזכות להיות שותפים לתהליך כה משמעותי בארגון הבריאות הגדול והמוביל בישראל".
ליאורה שכטר, סמנכ"לית וראש חטיבת מערכות ודיגיטל, מסרה כי "מדובר בעוד שירות מתקדם ש'כללית' מספקת למטופליה והפעם בבתי החולים שלנו. השירות משפר את חוויית המטופל ומייעל תהליכים עד רמת ההסעדה".
ממש מעניין .ממש. אבל אולי קודם כל שיחזרו לפניות שנשלחו בדואל ? שנתיים ולא חזרו אלי
הגיע הזמן שתצליחו / תחזרו לתת שרות רפואי הוגן במיוחד למבוגרים .
קונסיסט אלופים!