בינת סמך תספק שירותי ענן מנוהלים לשני משרדי עורכי דין בולטים
המשרדים שיקבלו את השירותים הם מרקמן טומשין ושות' ו-בן ארי פיש ושות' ● היקף העסקאות לא נמסר אולם מומחים בשוק מעריכים את שתיהן יחד בכ-2.5 מיליון שקל
בינת סמך מקבוצת רד בינת ממשיכה להרחיב את עסקיה בתחום השירותים מנוהלים בענן למשרדי עו"ד, ותספק שירותים מנוהלים בענן לשניים ממשרדי עו"ד הבולטים בישראל – מרקמן טומשין ושות' – משרד המתמחה בתחום ייצוג בנזקי גוף – ובן ארי פיש ושות', המתמחה במשפט מנהלי וציבורי, דיני עבודה, ליטיגציה אזרחית ומסחרית.
לאנשים ומחשבים נודע כי במסגרת העסקאות שנחתמו לאחרונה תספק בינת סמך סלי שירותים מקיפים לשני המשרדים, הכוללים בין היתר שירותי אבטחת מידע מנוהלים כולל פתרון Siem/Soc הניתן על ידי מרכז השירות של בינת סמך במתכונת follow the sun, שירותי ענן מלאים למערכות המשרד, שירותי שרידות והתאוששות מאסון, שירותי תקשורת ISP, וכן תמיכה מלאה לכל משתמשי המחשב בכל אתרי הפעילות. היקף העסקאות לא נמסר, אולם מומחים בשוק מעריכים את היקפן יחד בכ-2.5 מיליון שקל.
בינת סמך, חברת הבת של בינת תקשורת מחשבים, היא ספקית בולטת בתחום שירותי הענן המנוהלים. שירותי הענן המנוהלים שלה מסופקים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ומספקים פתרון הוליסטי ומלא ללקוחות עם צרכי מחשוב ואבט"מ מחמירים. החברה מחזיקה ענן המבוסס על תשתיות מודרניות ומתקדמות והממוקם בדאטה-סנטרים של קבוצת בינת ברמת החייל בת"א ובהר החוצבים בירושלים – דאטה סנטר הנחשב למתקדם בארץ.
"הבטחה לזמינות מערכת שלא תפחת מ-99.95% בשנה"
בינת סמך מספקת כיום שירותים מנוהלים בענן למשרדי עו"ד מובילים בשוק, כאשר בסך הכל עובדים על תשתיות הענן של סמך כאלף עורכי דין. לסמך, שמספקת שירותים מנוהלים בענן לכ-100 לקוחות, התמחות רבה גם בסקטור הבריאות. פעילות הענן של החברה מחזיקה במספר תקני איכות בתחום אבטחת מידע ושירותי ענן – ISO 27001, ISO 27799, ISO 27017 – ונמצאת עכשיו בתהליכי הסמכה ל-SOC2.
במענה לפניית כתבנו, מסר רועי לוי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של בינת סמך, כי: "שני המשרדים בחרו בפתרון טכנולוגי מקיף, אשר עומד בדרישות המחמירות של חוק הגנת הפרטיות ותקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע). הפתרון כולל יצירה של עננה המחברת בין כלל הסניפים של הלקוח, קישור מאובטח לאינטרנט, הגנה היקפית על המידע הנמצא בענן בינת, שרתים וירטואליים, שירותי אבט"מ מנוהלים, תמיכה טכנית מסביב לשעון והבטחה לזמינות מערכת שלא תפחת מ-99.95% בשנה".
תגובות
(0)