קבוצת הראל הטמיעה פתרונות גיבוי והגנת נתונים בענן ביותר ממיליון ש'

הראל בחרה בפתרונות Metallic Office 365 Backup ו-Metallic Cloud Storage מבית קומוולט בעקבות המעבר לענן ולסביבת Office 365 של מיקרוסופט

דודי בן אלי, מנהל מחלקת סיסטם ומערכות פתוחות בהראל ביטוח.

קבוצת הראל בחרה באחרונה בפתרונות Metallic Office 365 Backup ו-Metallic Cloud Storage מבית קומוולט לגיבוי, הגנה, אחסון ושחזור נתונים. היקף הפרויקט עמד על יותר ממיליון שקלים, והוא מספק פתרונות ענן לגיבוי והגנה מלאים לנתוני החברה בסביבות השונות, בעקבות המעבר בהראל לענן ולסביבת Office 365 של מיקרוסופט.

בשבע השנים האחרונות השתמשה קבוצת הראל השתמשה ב-Date Protection  Commvault Complete לגיבוי ושחזור נתונים לכל הסביבה המקומית שלה. לאחר אימוץ Azure ו-Office 365 של מיקרוסופט, חיפשה החברה פתרון יחיד במודל SaaS, אשר יספק גיבוי והגנה לנפח גדול של נתונים בסביבות מקומיות ובענן, ישתלב עם סביבת Azure ויתמוך בהתרחבות של החברה לענן – תוך מזעור המשאבים הנדרשים לניהול תשתית הגיבוי לסביבות Office 365.

"רצינו פתרון גיבוי כשירות (BaaS) אמין, שאפשר לסמוך עליו וליישם במהירות ללא עומס נוסף על הצוות שלנו", ציינו בהראל. "פתרון SaaS דואג לזמינות הנתונים, אך לא לגיבוי של הנתונים. ידענו מהיום הראשון שכאשר אנו לוקחים על עצמנו פתרון תוכנה כשירות של Office 365, נצטרך גם פתרון גיבוי כשירות עם פונקציונליות שחזור טובה, העונה על המודל והאסטרטגיה העסקיים שלנו".

פתרון Metallic מבית קומוולט מספק גיבוי ושחזור מהיר של כל נתוני החברה בסביבות Office (תיבות דואר, מסמכים ותקשורת באמצעות פלטפורמת Teams). בנוסף, החברה עשתה שימוש בשירותים של Metallic Cloud Storage להעברת הנתונים המקומיים לענן לצורך גיבוי, אחסון והגנה מפני מתקפות כופר של המידע שיש בענן.

באמצעות הפתרונות החדשים קיצרה הראל באופן משמעותי את הזמן הנדרש לניהול תשתית עבור אחסון, אחסון מדיה ושרתי גיבוי, מה שמאפשר לצוות ה-IT להתמקד בפרויקטים אחרים בעלי ערך מוסף. בנוסף, החברה קיצצה בעלויות המשאבים הנדרשים לתמיכה בסביבה היברידית.

לדברי דודי בן אלי, מנהל מחלקת סיסטם ומערכות פתוחות בהראל ביטוח: "לאחר שבדקנו לעומק מספר פתרונות מובילים בשוק, הגענו למסקנה שרק קומוולט ו-Metallic נותנים מענה כולל לדרישות העסקיות שלנו ולכללי התאימות. עם Metallic, הנשען על טכנולוגיית מיקרוסופט, אנחנו יכולים לישון טוב בלילה בידיעה שהנתונים שלנו מוגנים. השילוב הזה שבין יכולת אבטחה גבוהה, קלות השימוש, ופריסה מהירה, היא הסיבה מדוע Metallic ניצחה במרוץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים