פלאפון, פרטנר והוט עמדו ביעדים ויקבלו תמריץ של כ-148 מיליון שקלים

משרד התקשורת דוחף את פריסת טכנולוגיית דור 5 ומעניק תמריץ בסכום המוערך בכ-148 מיליון ש"ח לחברות שעמדו ביעדי המכרז של דור 5

שר התקשורת, יועז הנדל

החברות פלאפון, פרטנר והוט מובייל נמצאו על ידי הגורמים המקצועיים במשרד התקשורת זכאיות למענק בסכום כולל של של 148 מיליון שקלים באוקטובר 2022 בשל פריסת טכנולוגיית דור 5.

זאת בעקבות המכרז שפרסם משרד התקשורת, שבו על חברות התקשורת לעמוד בתנאי התמריץ שהציב המשרד, להקמה ולהפעלה של 250 אתרים בתדר 3800-3500 מה"ץ לטובת שירות דור 5 וברוחב פס מינימלי של 60 מה"ץ ברשת או ברשת משותפת, לטובת אספקת שירות דור 5 וכל זה לפני מועד הסיום ביוני 2022.

לאחר בדיקה מעמיקה של עמידתן של החברות בתנאי הזכאות, הודיע המשרד, כאמור, על זכאון של פלאפון, פרטנר והוט מובייל למענק.

"לאחר שחברות התקשורת ביצעו את השלב הראשון בהשקעות הנדרשות ברשתות הסלולריות, הקימו את התשתיות לטכנולוגיית דור 5, הקימו אנטנות ועמדו בתנאים שקבע המשרד לזכאות למענק בפריסת דור 5, אנו מעניקים את התמריצים לחברות הזכאיות", אמר יועז הנדל, שר התקשורת. "כניסת הטכנולוגיה החדשה של דור 5 תוביל למהפכה הדיגיטלית החכמה, תייצר מנועי צמיחה שישפיעו על כל מרקם החיים – קירוב הפריפריה למרכז, תעשייה מתקדמת, בתים חכמים, ערים חכמות, רפואה חכמה, חינוך ורכבים אוטונומיים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוני

    יש לקוות שהסוס לא ידהר בלי העגלה, כמו בכל שינוי מהיר , כי מטען העגלה היא העיקר.

אירועים קרובים