לאחר אינספור תלונות: בית המשפט סגר את פעילותה של אייס תקשורת חכמה

בית המשפט קיבל את בקשת הנאמן שמונה לחברה והחליט כי היא תפסיק לחלוטין את פעילותה וכי כל מנויה ינותקו לאלתר, זאת במקביל לפיקוח של משרד התקשורת בעקבות מספר חריג של תלונות צרכנים על התנהלותה

בעקבות בקשה לפירוק אייס תקשורת חכמה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי עקב קשיים כלכליים שנקלעה אליהם –  אושרה בקשת הנאמן שמונה לה לנתק את כל מנוייה ולהפסיק את פעילותה.

החלטת בית המשפט התקבלה במקביל להליך פיקוח שהתנהל במשרד התקשורת במהלך השנה וחצי האחרונות בעקבות מספר חריג של תלונות צרכנים על על התנהלותה של החברה כלפי לקוחותיה. עיקר התלונות התקבלו בגין המשך חיובים לאחר בקשת הלקוח להתנתק מהשירות, עיכוב בזיכוי לקוחות, חיובים מופרזים, הטעיית צרכנים, חוסר מענה במוקדי השירות לקוחות והתמיכה הטכנית ועוד.

בחודש יוני האחרון, ולאחר שימוע שנערך לה, משרד התקשורת אסר עליה לגייס מנויים חדשים למשך ארבעה חודשים, כשבתום התקופה, ואם לא תשפר את התנהלתה, המשרד היה אמור לשקול לבטל לצמיתות את ההיתר לפעילותה. ואולם כאמור, ההחלטה על הסגירה התקבלה כבר בבית המשפט.

שר התקשורת, יועז הנדל, הגיב להחלטה ואמר, "החלטת בית המשפט לאחרונה לעצור הפעלת מנויים קימים, עוצרת בפועל את פעילות החברה. הצדק יעשה. חברת תקשורת שתפגע באזרחים לא תוכל להחזיק ברשיון במדינת ישראל״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים