אינסטגרם בוחנת תכונה שתתריע על תקלות זמניות בתוך האפליקציה

שבוע לאחר התקלה הגדולה של הרשתות החברתיות שבבעלות פייסבוק, שניתקה את המשתמשים לכמעט שבע שעות, הודיעה אינסטגרם כי תתריע למשתמשים על "תקלות זמניות", כמו הפסקת פעולה או בעיות טכניות אחרות

אינסטגרם. צילום: BigStock

שבוע לאחר התקלה הגדולה של הרשתות החברתיות אינסטגרם, ווטסאפ ופייסבוק, שניתקה את המשתמשים לכמעט שבע שעות, הודיעה אינסטגרם כי תתריע למשתמשים על "תקלות זמניות", כמו הפסקת פעולה או בעיות טכניות אחרות.

ההתרעות החדשות יופיעו בפיד הפעילות של המשתמש, לצד הודעות של האפליקציה. ההודעות יכולות להיות כאלה המודיעות למשתמשים על בעיות ספציפיות, כמו העלאת סטורי, אי פעולה, או בעיה רחבה יותר, כמו אלה שהתרחשו בשבוע שעבר.

אינסטגרם מציינת גם כי היא לא מתכוונת להתריע על כל בעיה, אלא על כאלה שיכולות להיות מקור לבלבול בקרב משתמשים רבים.

"לא נשלח התרעה בכל פעם שיש הפסקת פעולה, אבל כאשר נראה שאנשים מבולבלים ומבקשים תשובות, נחליט אם הודעה מעין זו יכולה לסייע להבהיר את המצב", כתבה אינסטגרם בפוסט בבלוג של החברה. עוד הוסיפה, כי היא בוחנת את התכונה בארצות הברית במהלך החודשים הקרובים.

בתוך כך, אינסטגרם הציגה גם אזור חדש של "סטטוס חשבון" באפליקציה של, שנועד להתריע בפני המשתמשים "מה קורה בחשבון שלהם" באופן כללי. החברה תתחיל לספק הודעות על פוסטים שהועברו או למשל על חשבון "שמצוי בסיכון לחסימה" בשל הפרת כללים של הרשת.

לפי החברה, התכונה נועדה להקל על משתמשים להבין מדוע הוסר פוסט מסוים, והאם הם מצויים בסיכון לאבד את החשבון. בעבר המשתמשים קיבלו הודעה כאשר פוסט מסוים סומן או הוסר, אבל החברה לא תמיד סיפקה למשתמשים הסבר מתאים אילו כללי מדיניות הם הפרו. ייתכן שתכונת "סטטוס חשבון" תשפר את המצב הזה.

תכונה זו יכולה גם לסייע בפתרון בעיה ידועה נוספת של אינסטגרם: החששות בנוגע ל- Shadowbanning. אינסטגרם ציינה, כי בחודשים הקרובים היא מתכננת לעדכן את סטטוס החשבון כד שיידע את המשתמשים על הפצת התכנים שלהם והמלצות שהם מקבלים באינסטגרם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים