עוד יוניקורן ישראלי: היי-בוב שווה 1.65 מיליארד דולר

החברה, שמציעה מערכת לניהול עובדים, השלימה סבב גיוס בסך של 150 מיליון דולר ● היא כמעט והכפילה את מספר העובדים שלה בתקופת הקורונה, ותשתמש בסכום בין היתר כדי להגדיל אותו עוד

רוני זהבי, ממייסדי ומנכ"ל היי-בוב. צילום: רותם להב

חברה ישראלית נוספת, שנייה, הצטרפה היום (ג') למועדון החד קרן הישראלי: היי-בוב, שמציעה מערכת לניהול עובדים, הודיעה כי השלימה סבב גיוס C בסך של 150 מיליון דולר, על פי שווי שוק של 1.65 מיליארד. את הסבב הובילה קרן ההשקעות האמריקנית ג'נרל אטלנטיק והשתתפו בו המשקיעים הקיימים: בסמר ונצ'ר פרטנרס, באטרי ונצ'רס, IGP, אייט רודס, אנטרי קפיטל ואחרים. הסבב הנוכחי מעלה את הסכום הכולל שהחברה גייסה ל-274 מיליון דולר.

היי-בוב הוקמה בשלהי 2015 ומעסיקה 300 עובדים, שכמעט מחצית מהם צורפו לשורותיה בשנה שעברה, שנת הקורונה. יש לה 1,500 לקוחות, בהם איירון סורס, פייבר (Fiverr) וגונג. הפלטפורמה שלה נותנת מענה לאתגרי ניהול העובדים, שהתעצמו מאז הקורונה, שגרמה למעבר המוני לעבודה מהבית – ולאחר מכן למגמת העבודה ההיברידית, שעדיין נמשכת. היא מסייעת לארגונים לגייס עובדים ולחנוך אותם מרחוק, ולנהל שגרת עבודה פרודוקטיבית גם במפגשים אונליין.

"שמנו לעצמנו כמטרה לחדור לשוק החברות הבינוניות, ששוויו מוערך בעשרות מיליארדי דולרים, ולהוביל אותו. אנחנו נמצאים רק בראשית הדרך", אמר רוני זהבי, מייסד משותף ומנכ"ל היי-בוב. "הגיוס הזה מאפשר לנו להרחיב את סל הפתרונות שלנו, להגדיל את מספר העובדות והעובדים, לרכוש טכנולוגיות חדשות ולהרחיב את הנוכחות שלנו לעוד מדינות בעולם".

יש לציין שהיי-בוב היא החברה הישראלית השנייה שהיום נודע שהפכה לחד קרן: גם היילו עשתה זאת – היא הודיעה על גיוס של 136 מיליון דולר. אמנם, החברה סירבה למסור את השווי שלפיו בוצע סבב הגיוס, אבל לפי מקורות המקורבים למהלך, מדובר ביותר ממיליארד דולר. היילו מציעה שבבי בינה מלאכותית חכמים לתעשיות שונות, ולצד ההודעה על הגיוס מסרה כי צירפה למועצת המנהלים שלה שניים מבכירי ההיי-טק הישראלי: מולי אדן, לשעבר סגן נשיא אינטל העולמית, ואייל ולדמן, ממקימי והמנכ"ל לשעבר של מלאנוקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים