נשים ומחשבים: נירית גיברלטר, פייבר

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: נירית גיברלטר, מנהלת מחלקת הנדסת פתרונות בחברת פייבר

נירית גיברלטר, מנהלת מחלקת הנדסת פתרונות בחברת פייבר. צילום: יח"צ

שם: נירית גיברלטר.

תפקיד: מנהלת מחלקת הנדסת פתרונות בפייבר (Fyber).

ותק בתפקיד: בסך הכל תשע שנים ב-פייבר.

תפקידים קודמים: מפתחת מובייל.

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון במדעי המחשב במכללה למנהל, שירות ב-8200.

משפחה: נשואה ליוס. אמא לשלוש בנות: שקד, עדן ואופיר.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? מגיל מאוד צעיר אהבתי למצוא פתרונות טכניים ואת האתגר של פתרון חידות. נמשכתי לעבודה עם מחשבים, ממשחקים ועד בניית אתרים. קיבלתי השראה מההורים, ובפרט מאמא שלי, שעוסקת בתחום מדעי המחשב.

בתקופת התיכון הבנתי שישנם הרבה תחומים שמעניינים אותי, ושקלתי דווקא ללמוד מקצועות אחרים. במהלך השירות הצבאי מצאתי שהפן הטכנולוגי מאתגר, מספק ומסקרן אותי, ולאחר השחרור מיהרתי לחפש עבודה בתחום.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? לנשים ולגברים ישנם אתגרים שונים, שהרבה פעמים נובעים מהבדלים ביולוגיים והיסטוריים. בשנים האחרונות ישנה התקדמות גדולה ושינויי תפישה מבורכים, שבעיניי ממגרים את האפליה. מהצד שלי כמנהלת אני בהחלט מנסה לעשות את המירב ולסייע במאמץ.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי ב-פייבר לא נתקלתי באפליה. תמיד הרגשתי שניתנת לעובדות ולעובדים הזדמנות שווה להוכיח את עצמם. ב-פייבר מסתכלים על העובדים לטווח ארוך, ומחפשים את האיכויות שמסתתרות מתחת למעטפת החיצונית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים