One1up תטמיע מערכת ERP של אורקל בכ.א.ל; היקף הפרויקט: שמונה מיליון שקלים

המערכת שתוטמע תכלול מודולים פיננסיים ומודולים לוגיסטיים בגרסת אורקל R12.1.2 ● בנוסף, יוטמע מודול FAH, מנוע לרישום חשבונאי עבור נתונים המתקבלים ממערכות חיצוניות שונות על פי אירועים שונים ● הוא פועל על בסיס מאגר אחיד של מיפויים חשבונאים שמשמשים להמרה של אירועים לפקודות יומן באורקל ● One1up זכתה במכרז לאחר שגברה על טלדור ואדוונטק

One1up תטמיע מערכת ERP של אורקל (Oracle) בכ.א.ל. (כרטיסי אשראי לישראל). הפרויקט החל לפני כחודש, והשלב הראשון שלו צפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2011. One1up זכתה במכרז על ההטמעה, ובשלב הסופי התמודדו מולה טלדור ואדוונטק. היקף הפרויקט עומד על שמונה מיליון שקלים.

מודול משאבי האנוש במערכת מוטמע בימים אלה ויחל לפעול בקרוב. המערכת שתוטמע תכלול מודולים פיננסיים ומודולים לוגיסטיים בגרסת אורקל R12.1.2. בנוסף, יוטמע מודול FAH (ר"ת Oracle Financial Accounting Hub), מנוע לרישום חשבונאי עבור נתונים המתקבלים ממערכות חיצוניות שונות על פי אירועים שונים. המנוע פועל על בסיס מאגר אחיד של מיפויים חשבונאים. מיפויים אלו משמשים להמרה של אירועים לפקודות יומן באורקל.

כ.א.ל עוסקת בהנפקה ובסליקה של כרטיסי אשראי של ויזה (Visa), מסטרקארד (Mastercard) ודיינרס (Diners). החברה מעניקה שירותי תשלום לכ-1.33 מיליון כרטיסי אשראי ולכ-50 אלף בתי עסק בארץ. עד כה שימשה את החברה מערכת ERP מקומית בשם מי-עד.

מנמ"ר כ.א.ל, רון גריסרו, ציין, כי זו הפעם הראשונה שהמודול מוטמע בישראל, וכי הוא יוטמע בשלב הראשון של הפרויקט, אך יעלה לאוויר רק בשלב השני, בתחילת 2011. גריסרו הוסיף, כי "אנחנו מצפים שבעקבות הפרויקט, איכות הנתונים תשתפר, זרימת המידע בין המערכות השונות תגבר, וכך נתקדם לסביבת עבודה מתקדמת ויעילה". לדבריו, במסגרת ההחלטה האסטרטגית של החברה על התבססות על תשתיות אורקל, הוחלט לאחר זמן מה להטמיע גם את מערכת היישומים של החברה ולא לבחון הטמעה של מערכות ERP אחרות. "בחרנו מערכת מוכרת, מוכחת ומבוססת, שיש לה קבלות בשוק", אמר.

במסגרת הפרויקט, One1up תנהל ותבצע פרויקט הדרכה של משתמשי קצה באמצעות מודול של אורקל לביצוע הדרכות ושימור ידע בארגון. קובי יוסף, מנהל הפרויקט בכ.א.ל, אמר, כי "מעצם היות כ.א.ל גוף פיננסי נגזרת מורכבות רבה הן בדרישות העסקיות והן בהיבטי הנחיות הגופים הרגולטורים הרלוונטיים".

שי אוזון, מנכ"ל One1up, אמר, כי "מדובר באחד הפרויקטים הגדולים בשוק בשנים האחרונות. החלפת מערכת כספית של ארגון פיננסי הינה מורכבת ודורשת ממשק למערכות רבות. זהו פרויקט בעל מאפיינים ייחודיים, בו נתבקשנו לענות על דרישות פונקציונליות של כ.א.ל. בכוונתנו להמשיך ולפתח מענה לתחום זה ולהציע את הפתרון בארגונים פיננסיים נוספים, בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים