פוג'יטסו השיקה פורטפוליו חדש של שרתי PRIMERGY

הליין החדש של שרתי Fujitsu PRIMERGY מאיץ מעבר של עסקים קטנים ובינוניים לטרנספורמציה דיגיטלית ומספק תשתית לתמיכה בעומסי העבודה הקריטיים של עסקים קטנים ובינוניים

M5 FUJITSU Server PRIMERGY. צילום: יח"צ

פוג'יטסו השיקה פורטפוליו חדש של שרתי PRIMERGY מסוג Mono-socket, על מנת לתמוך בתכניות טרנספורמציה דיגיטלית עבור עסקים קטנים וצומחים. לדברי החברה, שרתי PRIMERGY מהדור האחרון – M5 – מקלים על עסקים קטנים ובינוניים (SMBs) עוד יותר לשלב טכנולוגיות מתקדמות במהירות ולהשיג צמיחה, רווחיות, גמישות ושביעות רצון מצד הלקוחות.

טרנספורמציה דיגיטלית אמנם נחשבת כהולמת לעסקים גדולים אולם למעשה הינה הכרחית באותה מידה עבור עסקים קטנים ובינוניים לשם הבטחת עתידם. אף על פי כן, על מנת להשיג זאת יש צורך בתשתית ספציפית: על פי מכון המחקר גרטנר, לעסקים קטנים ובינוניים יש דרישות IT שונות ואתגרי IT שונים, לרוב עם משאבי תקציב וכוח אדם מוגבלים.

שליטה מרכזית על כל התשתית

מערכות ה-M5 FUJITSU Server PRIMERGY בעלות Mono-socket החדשות מספקות תשתית לתמיכה בעומסי העבודה הקריטיים של עסקים קטנים ובינוניים. הן משלבות ביצועים עם רגישות למחירים, על ידי שימוש מלא במעבדים חדישים בעלי ביצועים גבוהים, מרובי ליבות, מותאמים לתקני התעשייה או במעבדי Intel Xeon E-2300 עם ארבע, שש או שמונה ליבות, או Intel Pentium כאופציה. עד ארבעה חריצי זיכרון מבטיחים ביצועים משופרים, תומכים עד 128GB עם מודולי DIMM DDR4 הפועלים ב-3,200 MT/s – ושיעורי העברת נתונים משופרים עם מהירויות רשת גבוהות יותר, הודות ל-PCI Express (PCIe) 4.0.1.

העסקים הקטנים והבינוניים גם נהנים מתפוקה מוגברת: FUJITSU Manager Infrastructure Manager (ר"ת ISM) מספק שליטה מרכזית על כל התשתית באמצעות ממשק משתמש יחיד, ו-iRMC S6 החדש מאפשר ניהול מרחוק משופר. בנוסף, השרתים החדשים מופעלים עם Intel Virtual RAID על מעבד VROC 2 לאמינות ואבטחה, החיוניים לארגונים כדי לתמוך בצרכי העסק והנתונים הקריטיים שלהם.

אפשרויות השרידות העסקית של PRIMERGY כוללות ערכת הגנה מפני אבק (עבור PRIMERGY TX1320 M5), שתסייע להבטיח פעולה אמינה בסביבות חשופות, בתוספת ספקי כוח לגיבוי, תקע חם, מאווררי גיבוי ובקרי RAID ו-LAN מודולריים. המערכות החדשות מגינות על החלקים הרגישים ביותר בעומס או בשירות, עם אבטחה משופרת בחומרה, ומציעות גם מסגרת קדמית הניתנת לנעילה כדי למנוע גישה פיזית לא מורשית בדטה סנטר.

המחיר משתנה בהתאם לאזור ותצורת המערכת. שרת PRIMERGY TX1310 M5 זמין להזמנה החל מאוקטובר 2021; את שרתי PRIMERGY RX1330 M5, PRIMERGY TX1320 M5 ו-PRIMERGY TX1330 M5 ניתן להזמין החל מדצמבר 2021.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים