הקורונה ממשיכה לעשות טוב לזום: עליות תלולות בהכנסות וברווחים
הפלטפורמה ממשיכה לצבור פופולריות עם תוצאות טובות ברבעון השני - אם כי פחות מאשר ברבעון הראשון ● הסיבה: החזרה ההדרגתית למפגשים פנים מול פנים ולמשרדים
הקורונה ממשיכה לעשות טוב לזום – פלטפורמת שיחות הווידיאו שנסקה במהלך המגפה והסגרים שהיא הביאה אתה. כפי שניתן היה לצפות, הדו"חות שהחברה פרסמה אמש (ב') כוללים עליות יפות בשורה התחתונה: ההכנסות זינקו ברבעון השני של שנתה הכספית ב-54% לקצת יותר ממיליארד דולר והרווח הנקי האמיר ב-70.6% ל-317.1 מיליון. עם זאת, הביצועים של החברה במהלך הרבעון השני היו טובים פחות מאלה שהיא רשמה בזה הראשון, כיוון שהשפעת הקורונה על הפעילות העסקית והחברתית פחתה, וברחבי העולם שבים בהדרגה לפגישות פנים אל פנים ולעבודה במשרדים, או היברידית.
התוצאות במחצית הראשונה של השנה הכספית היו טובות יותר: במהלכה, הכנסות החברה גדלו פי שניים לכמעט שני מיליארד דולר, ההוצאות זינקו ב-80% ל-1.5 מיליארד, הרווח התפעולי צמח ב-146.3% ל-520.9 מיליון וזה הנקי שמיוחס לבעלי המניות האמיר ב-155.8% ל-544.3 מיליון.
בחזרה לרבעון: ההוצאות הכלליות גדלו במהלכו ב-52.9% ל-726.9 מיליון דולר, ההוצאות הגולמיות עלו ב-35.9% ל-261.3 מיליון, הרווח הגולמי רשם עלייה דומה ל-760.2 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 74.42%. בסעיפי התפעול, ההוצאות זינקו ב-64.5% ל-465.5 מיליון דולר והרווח צמח ב-56.6% ל 294.6 מיליון. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות טיפס ב-70.7% ל-316.9 מיליון דולר והרווח למניה – ב-65.1% ל-1.04 דולר.
אריק יואן, מייסד ומנכ"ל זום, סיכם את התוצאות באמרו כי "ברבעון השני הצגנו הכנסות דומות לרבעון הראשון, בסך של מיליארד דולר, תוך רווחיות חזקה ותזרים מזומנים איתן. אנחנו מותג גלובלי שסופר יותר מחצי מיליון לקוחות שלכל אחד מעל 10 עובדים".
תגובות
(0)