סלקום הטמיעה מערכות תקשורת של אריסטה בכלל ביטוח

החברה החליפה את מערכות הציוד בדטה סנטר של כלל, שהיו של סיסקו - בפתרון של אריסטה, שמאפשר לה אוטומציה, ניהול, אנליטיקה ושיפור של ביצועי הרשת ● היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

חיים אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של כלל ביטוח. צילום: קובי קנטור ז"ל

סלקום ערכה פרויקט אינטגרציה, להטמעת ציוד תקשורת של אריסטה בכלל ביטוח ופיננסים. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הוחלפו מערכות הציוד בדטה סנטר של כלל ביטוח ופיננסים, שהיו של סיסקו – באלה של אריסטה. בחברה מציינים כי הפתרון שהוטמע, CloudVision, מביא לאוטומציה, ניהול ואנליטיקה, וככזה מספק שיפור של ביצועי הרשת, לצד אמינות רבה. הפתרון מספק רוחב פס משמעותי ומבוסס על בינה מלאכותית, שמהווה מרכיב מרכזי בגישה הקוגניטיבית של אריסטה. כל זאת תוך שמירה על אינטגרציה מלאה עם פתרון האבטחה NSX של VMware.

"בקרוב: המערכת – בכל הקמפוסים של החברה"

חיים אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של כלל ביטוח, אמר כי "רצינו לעבור לציוד תקשורת מודרני, עם תמיכה בקווי תעבורה גבוהים. זאת, תוך שילוב יכולות אנליטיות עדכניות, חיזוק הנראות והטמעת מנגנונים של הסקת מסקנות".

דוד בכר, מנהל מחלקת תקשורת סייבר וטלפון בכלל, הוסיף כי "במהלך ההטמעה הדגשנו את הצורך של הארגון להמשיך לעבוד כרגיל, במיוחד לגבי סוכני השטח שלנו ולגבי המשכיות אתר האינטרנט. בעקבות הצלחת הפרויקט, בעתיד הקרוב אנחנו מקווים להגיע לאיחוד כל הקמפוסים שלנו".

גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה בישראל, ציין כי "המעטפת שאנחנו מספקים מפחיתה את חסרונות המערכות המסורתיות. בשל הפרויקט, כלל ביטוח ופיננסים הצליחה לייעל את הליכי התפעול שלה ולחסוך מאות אלפי שקלים".

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

לדברי נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום, "המערכת ידידותית למשתמש, והובילה לשינוי משמעותי ומורגש באופן העבודה בכלל ביטוח. ניטור התקלות הפך לפשוט וכיום, התשתית של כלל יציבה וחדשנית יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים