קבוצת אמן רוכשת ספקית IT פורטוגלית ב-10 מיליון דולר

החברה הנרכשת, HCCM Consulting, היא חברת ייעוץ למערכות מידע הפועלת באירופה ● בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן: "אנו משוכנעים כי HCCM תוכל לתרום רבות הן לצרכים הגדלים בישראל, וכן בהתרחבות האירופית של הקבוצה בכלל והפורטוגלית בפרט"

בן פסטרנק, מנכ''ל קבוצת אמן.

קבוצת אמן הודיעה היום (א') על רכישת חברת הייעוץ HCCM Consulting הפורטוגלית. סכום הרכישה עומד על כ-10 מיליון דולר וזו התבצעה כחלק מתוכנית ההתרחבות של קבוצת אמן באירופה.

HCCM Consulting, שמשרדיה ממוקמים בליסבון, הינה חברת ייעוץ למערכות מידע מפורטוגל, שנוסדה בשנת 2017 כתוצאה ממיזוג של שתי חברות ייעוץ ויישום מקומיות בעלות 25 שנות ותק. החברה מעסיקה יותר מ-100 עובדים בעולמות התוכנה, בין היתר Outsystems, סאפ, מומחי מיקרוסופט, מפתחי Java, .Net , Backend Frontend ועוד, ומתמחה בהטמעת פתרונות ליבה בארגונים גדולים, בייעול תהליכי בק-אופיס ופרונט-אופיס, בפיתוח פתרונות דיגיטל מבוססי מידע וניהול תהליכים ופתרונות תשלום אלקטרוניים מאובטחים.

רכישת HCCM Consulting היא שלב נוסף בהתרחבות הפעילות הבינלאומית של קבוצת אמן. החברה הנרכשת תשתלב בפעילות הקבוצה במערב אירופה, בשיתוף עם משרדי הקבוצה באנגליה ובגרמניה. כבר כיום יותר מ-25% מהיקף פעילות הקבוצה מקורם במטה הבינלאומי שלה, הכולל, בין השאר, גם שני משרדים גדולים בארה״ב, חברה בת ותיקה ברוסיה וכן פעילות ענפה בפולין. לדברי החברה, הרכישה תסייע לה להעמיק את אחיזתה במערב אירופה ולמנף את פעילותה שם, ובמקביל היא אף תאפשר לאמן להציע לארגונים וחברות ישראליות מיקור חוץ בעלויות מופחתות מאוד.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, ציין, כי  "לאורך השנים HCCM Consulting צברה מוניטין רבים ובנתה לעצמה שם כמובילה בתחום. לחברה רשימת לקוחות גדולה ומשמעותית במגזרי הפיננסים, הקמעונאות, תעשיית הרכב וכן חברות ממשלתיות בפורטוגל, והיא מהווה מרכז פיתוח עבור לקוחות בשוק האיברי, כמו גם לקוחות אירופיים אחרים בבלגיה, אנגליה, צרפת וארה״ב. אנו משוכנעים כי HCCM תוכל לתרום רבות הן לצרכים הגדלים בישראל, זאת הודות למודל offshore המפותח של החברה, וכן בהתרחבות האירופית של הקבוצה בכלל והפורטוגלית בפרט".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גילה

    בהצלחה לקבוצת אמן מחשבים ברכישת עוד חברה בחו'ל. יישר כח לבן פסטרנק המנכ"ל התותח שלנו 💥💥💥 שרוכש תמיד חברות , במקום הנכון ובזמן הנכון וממנף אותם מעלה מעלה , שאפו 💥💥💥

אירועים קרובים