ERP Logic תטמיע ERP בענן של סאפ בסינרג'י אנרגיה

המערכת שתוטמע, SAP Business ByDesign, כוללת מודולי פיננסים, תקציב, כספים, CRM, רכש, BI, אנלטיקה, ייצור, ניהול פרויקטים ו-M&O, בוורטיקל ייעודי לניהול חברות אנרגיה כמו סינרג'י ● היקף הפרויקט: חמישה מיליון שקלים

אביעד מור, מנכ"ל סינרג'י. צילום: תומר שלום, סטודיו תומאס

ERP Logic, שמבצעת ייעוץ ויישום של מערכות סאפ, תבצע בקרוב פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית והטמעת מערכת ERP בענן מבית החברה הגרמנית בסינרג'י אנרגיה. משך ההתקשרות הינו חמש שנים, והיא כוללת את הקמת המערכת ותחזוקתה, בהיקף של חמישה מיליון שקלים.

הפתרון שיוטמע הוא SAP Business ByDesign, שכולל ורטיקל ייעודי לניהול חברות אנרגיה וחברות פרויקטליות. הפרויקט יבוצע בכל חברות הקבוצה, והמערכות הארגוניות שלהן יועברו לתשתית ענן של סאפ ולמערכת ERP אחת מרכזית.

מערכת SAP Business ByDesign היא פתרון ERP בענן שמותאם לארגונים מסדר גודל בינוני. מדובר במערכת אחת שכוללת מודולים הנדרשים לארגון מסדר גודל זה – פיננסים, תקציב, כספים, CRM, רכש, BI, אנלטיקה, ייצור, ניהול פרויקטים ו-O&M. כמו כן, היא תומכת בעשרות לוקליזציות ורגולציות בינלאומיות. בנוסף, המערכת תומכת בעשרות ורטיקלים, ובין השאר כוללת פתרון ורטיקלי לניהול חברות אנרגיה מתחדשת, כולל מודולים לניהול פרויקטי ייזום והקמה לאנרגיה סולרית ופרויקטי תחזוקה שוטפת.

המערכת תאפשר לסינרג'י, בין היתר, תמיכה ברכישת חברות אנרגיה מחו"ל והכנסתן תחת החברה האם, אפשרות לדיווח מאוחד לבורסה, ניהול רב חברתי ואינדקס חשבונות גלובלי, תוך שימוש בהתראות ומנגנוני בקרה לניהול תהליכים חוצי חברה, וכן יישום תובנות עסקיות בזמן אמת. היא תהיה זמינה למשתמשי קצה מכל מחשב או סמארטפון.

"הטמעת המערכת – לשיפור יעילות תפעולית והיערכות להרחבת הצמיחה"

קבוצת סינרג'י פועלת בתחום האנרגיה המתחדשת, ומתמקדת בייזום, פיתוח, הקמה, מימון, הפעלה ואחזקה לטווח ארוך של פרויקטים בתחום המבוצעים בתעשייה, קרקעות, גגות, מאגרי מים, קירוי חניונים ואנרגיית רוח.

אביעד מור, מנכ"ל סינרג'י, מסר כי "החלטנו להטמיע מערכת מתקדמת כדי לשפר את יעילותנו התפעולית ולהיערך להרחבת הצמיחה. מניע מרכזי לפרויקט הינו הגידול שחווה סינרג'י בשל פרויקטי אנרגיה חדשים בישראל ובחו"ל, מה שהביא לכך שנוצר מנעד רחב של פרויקטים מורכבים ומבוזרים, ואחד מיעדי הפרויקט הוא לאחד תהליכי עבודה ונהלים על מנת ליצור אמת ארגונית אחת, תוך שימוש במנגנוני ניתוח ואנליטיקה ממערכת הסאפ".

ארז דהן, מנכ"ל ERP Logic. צילום: ארז אגמי

ארז דהן, מנכ"ל ERP Logic. צילום: ארז אגמי

ארז דהן, מנכ"ל ERP Logic, אמר כי "הפרויקט מבוסס על הבנת התפקיד הקריטי של הטמעת מערכת מרכזית בזמן מהיר בעידן החדש, שבו לקוחות מכוונים ליישומים סטנדרטיים, מהירים ומוגדרים מראש עם ערך מוסף גבוה והליכי הטמעה ברורים, שיניחו את התשתית לצמיחה גלובלית ועסקית."

גילי לבקוביץ', מנהל פעילות SAP Business ByDesign בישראל. צילום: רוני פרל

גילי לבקוביץ', מנהל פעילות SAP Business ByDesign בישראל. צילום: רוני פרל

גילי לבקוביץ', מנהל פעילות SAP Business ByDesign בישראל, אמר כי "מדובר באחד מפתרונות הענן הצומחים ביותר של סאפ – ולא בכדי. הפתרון מהווה פלטפורמה דיגטלית לניהול העסק, ומקדם חדשנות וצמיחה בארגון. סינרג'י בחרה בפתרון היות שהיא הבינה שהוא יתמוך באסטרטגיית החברה לצמוח ולהתרחב לשווקים נוספים בישראל ובחו"ל. בנוסף, הפתרון יספק יכולות ניהול ובקרה הן ברמה התפעולית והן ברמה הניהולית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים