אריאנה גרנדה הופיעה בקונצרט בכורה בפורטנייט; ככה ייראה המטאברס?

מארק צוקרברג הבטיח לעולם באחרונה שבתוך חמש שנים פייסבוק תספק לנו יכולת לחיות בעולם וירטואלי ודיגיטלי עשיר באקשן דמיוני, או ריאלי, המכונה מטא-ברס ● מופע פופ מרהיב של הזמרת המצליחה במשחק הפופולרי הדגים ולו לזמן קצר איך המטא-ברס יראה

אריאנה גרנדה במופע במטאברס של פורטנייט. צילום: אפיק גיימס

המשחק הלוהט פורטנייט (Fortnite) חורג מזמן מתחומי הגיימינג לעבר ספקטקלים וירטואליים צבעוניים ומרהיבים. החברה המפתחת, אפיק גיימס, הכניסה אל תוך היצע המשחק גם מופעי מוזיקה, בהם ואירחה בין השאר את הראפר טראוויס סקוט ואת מרשמלו.

אבל אם מדברים על מופע מוזיקלי שכזה, בתוך עולם המשחק, המלא בגרפיקה גדולה מהחיים ובאלמנטים אינטראקטיביים, מי אם לא הזמרת המגה-מצליחה אריאנה גרנדה מתאימה בול לככב בו?

באמצעות ה-Rift Tour – ובעזרת קסדת AR – יכלו הצופים במופע של גרנדה – שנערך בסוף השבוע בעולם הווירטואלי של פורטנייט ושיהיו לו עוד כמה חזרות בעתיד – לקפוץ בבועות או לצוף בחלל, כל זאת בזמן שדמותה המונפשת של גרנדה הופיעה בסצנה המופלאה, הניפה פטיש ענק ופסעה בכל מיני נופים חלומיים שסבבו אותה באופן מחמיא במיוחד.

רשימת השירים שביצעה גרנדה כללה את: raindrops, 7 rings, Be Alright, R.E.M, The Way, ו-Positions, מלהיטיה המוכרים.

קטעים מההופעה עלו לעמוד היוטיוב של גרנדה, ומאפשרים להתרשם ממה שהוא בעצם עולם וירטאולי מקורי ומרגש.

שימו לב שבמהלך אירוע Rift Tour, שלא כמו בעת השתתפות במשחק היריות, השחקנים לא יכולים לפגוע אחד בשני, ובמקום הם פשוט צופים במופע באופן אקטיבי וביכולתם להחליק בצינור ארוך וצבעוני, להיקשר למטוסים ולקבל ההזדמנות לירות באויב גדול ובגבישים סגולים. בקטעים אחרים השחקנים יכלו להתרוצץ במבוך מוזר של מדרגות ועמודים, לעוף בין עננים על לאמות מצוירות שמשאירות אחריהם שבילי קשת. בכלל, לא היה רגע דל במופע בעבור הקהל שלו, שהיה הכל חוץ מפסיבי.

האם המטאברס כבר בעצם קיים?

נזכיר כי באחרונה עדכן מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, כי הוא מאמין שבתוך חמש שנים תהפוך החברה שלו מכזו העוסקת בעיקר ברשתות החברתיות לאחת המקדמת את טכנולוגיית המטאברס, שהיא בעצם עולם וירטואלי עשיר ומלא באקשן – יהיו בו אפילו נניח חנויות שאתם תוכלו להיות המוכרים שיועסקו בהן או הקונים שרוכשים מהן. צוקרברג הדגיש כי המטאברס שעליו שוקדת פייסבוק יחרוג ממגבלות קסדות המציאות הרבודה או המדומה ויציע אפשרות לקחת בו חלק דרך המחשב הנייח, הטלפון הנייד או כלפלטפורמת תקשורת טכנולוגית אחרת.

ההשתתפות בקונצרט הפופ של גרנדה, ואפילו הצפייה בקטעים ממנו בדיעבד, ממחישים במעט ונותנים טעימה על קצה המזלג מאופיו של המטאברס ומאיך שאפשר שכולנו נבלה או נצפה בהופעות בעתיד הלא כל כך רחוק.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים