הטירוף סביב רובין הוד ממשיך: המניה צמחה ביותר מ-80%

מניית החברה, שהערך של כל אחד מהמייסדים שלה עלה השבוע ב-600 מיליון דולר ביום אחד, סגרה את יום המסחר אתמול (ד') בזינוק של 50%, לאחר שזינקה במהלכו ב-82% ● זאת, מאחר שמשקיעי הריטייל מסתערים עליה - בהמלצת אשת המקצוע המובילה בתחום

והירוק שלה ירוק מאוד. רובין הוד. צילום אילוסטרציה: BigStock

מניית רובין הוד לא נחה: אם שלשום (ג') היא עלתה בוול-סטריט באופן שהזניק את השווי של כל אחד ממייסדיה ב-600 מיליון דולר ביום אחד (!), אתמול טיפסה המניה שלה ב-50.4%. הטירוף היה עד כדי כך שבמהלך יום המסחר היא אף זינקה ב-82%, והעליות החדות אילצו לעצור את המסחר בה כמה פעמים אתמול. עם זאת, כאמור, לאחר מכן העלייה התמתנה. השיא היומי שלה עמד על כ-85 דולר ובסופו של דבר היא נסגרה על 70.4 דולר.

המניה של רובין הוד היא המניה המדוברת ביותר בוול-סטריט ביממה האחרונה – לפי חברות ואתרים שמתמחים בנושא. בנוסף, היא קיבלה את ברכתה של קאת'י ווד, מנהלת קרן החדשנות ARK, שרבים בשוק מקשיבים למה שיש לה לומר. מקס גוכמן, בכיר בחברת היועצים הפיננסיים פאסיפיק לייף, אמר כי "משקיעי ריטייל רבים שמים את אמונם במה ש-ווד אומרת ורואים אותה כמו גנרל בשדה הקרב שבו הם חיילים".

ואמנם, העליות התלולות בשערה – הן שלשום והן אתמול – הן תוצאה של קניית מניות של החברה על ידי משקיעים מעולם הריטייל, ו-ווד עצמה, שרכשו ביום ג' כמעט 20 מיליון מניות שלה – פי 10 מאשר ביום ב'. רובין הוד, שהונפקה לפני שבוע, ייעדה רבע ממניות ההנפקה למשקיעים אלה. עם זאת, חברת האנליסטים ואנדה מזהירה ש-"זהו סימן אזהרה לעד כמה מהר יכולה המגמה בשוק להשתנות".

מניית רובין הוד רשמה בימים האחרונים עליות תלולות בשערה אף על פי שלא קרה בחברה משהו משמעותי חדש, דוגמת הכרזות והשקות של מוצרים. גוכמן תלה זאת בראיון ל-CNN במכירת חלק גדול מהמניות שלה למשתמשים ולציבור. "כשזה קורה", אמר, "אנחנו צריכים לצפות לתנודתיות רבה בכל יום שהוא, מבלי שיהיו חדשות כלשהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים