מלם תים תטמיע מערכת SAP ERP חדשה באגד

המערכת תסייע בניהול השרשרת התפעולית של החברה ותכלול שלל מודולים: רכש ומלאי, ניהול מחסנים, ייצור ועוד ● הפרויקט יימשך שנה וחצי והיקפו לא נמסר לפרסום אך מוערך בשוק במיליוני שקלים

נינה גיספאן, מנמ"רית אגד. צילום עצמי

אגד החלה בחודש האחרון פרויקט של הטמעת מערכת ERP מסוג SAP S/4 HANA עבור פעילות החברה האם והחברות הבנות. הפרויקט מבוצע על ידי מלם תים, יחד עם אנשי אגד, והוא צפוי לעלות לאוויר בסוף השנה הבאה. היקפו לא נמסר אך מוערך בשוק במיליוני שקלים.

המערכת מוטמעת על גבי ענן AWS ותסייע בניהול שרשרת הפעילות של אגד, שמונה 21 סניפי ניהול תנועה, 16 מוסכים בפריסה ארצית, מפעל לשיפוץ חלפים ומרכז לוגיסטי. היא תכלול את המודולים: רכש ומלאי, ניהול מחסנים, ייצור, מכירות, אחזקה, ניהול צי רכב, פיננסים, בקרה, תמחיר ורווחיות. כמו כן, הפרויקט כולל הקמה של מערך לחישוב סובסידיות תחבורה.

"הפתרון יצעיד את אגד קדימה"

אבי פרידמן, מנכ"ל אגד, אמר כי החברה "בחרה להטמיע מערכת ERP מתקדמת, שתתמוך בהמשך הצמיחה שלה בשנים הבאות. המערכת תצעיד את אגד קדימה מבחינות עסקית וטכנולוגית".

נינה גיספאן, מנמ"רית החברה, ציינה כי "בחרנו מערכת SAP S/4 HANA שמותאמת לצרכים שלנו. הטמעתה תאפשר לנו פלטפורמה להתייעלות תפעולית, שתתבטא בניהול מלא של שרשרת האספקה, תוך זמינות ושקיפות מידע בזמן אמת, קבלת כלים לתכנון בקרה לוגיסטית ופיננסית והנגשת מידע לצורך קבלת החלטות עסקיות מיטביות ומבוססות דטה. המערכת תאפשר מדידה וייעול של תהליכי העבודה, שיפור יכולת הניהול, התחזיות והמלאים, ושדרוג יכולות הבקרה של הארגון".

"המערכת מבית סאפ תהווה תשתית להמשך הטמעת חידושים טכנולוגיים לתמיכה בצרכים עתידיים של החברה, כגון שילוב יכולות אינטרנט של הדברים לחיבור מערך האוטובוסים, לשם קבלת מדדים על תקינות הרכב לביצוע אחזקה אקטיבית וחזויה (Predictive Maintenance) ועוד", הוסיפה גיספאן.

עינת זרמי, סמנכ"לית יישומים במלם תים, ציינה כי "בהיותנו שותף סאפ מוביל (SAP Gold Partner), צברנו ניסיון מוכח ביישום עשרות פרויקטים מוצלחים בתחום הסאפ ובהקמת פרויקטי SAP S/4 HANA. מערכת זו מאפשרת ניהול תהליכים אינטגרטיביים המשלבים את כלל הארגון תחת בסיס מידע אחד, על גבי בסיס הנתונים HANA Big Data. ביישום משולבות טכנולוגיות ממשק משתמש חדשניות, שכוללות גישה ממכשירים ניידים ואפשרות לקבלת מידע וביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים