נשים ומחשבים: אורלי ברם, מטריקס דבאופס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: אורלי ברם, מובילת צוות פתרונות מכירה – מנהלת פיתוח עסקי ומנהלת צוות המכירות של מאנדיי במטריקס דבאופס

אורלי ברם, מובילת צוות פתרונות מכירה – מנהלת פיתוח עסקי ומנהלת צוות המכירות של מאנדיי במטריקס דבאופס. צילום: יח"צ מטריקס

שם ותפקיד: אורלי ברם, מובילת צוות פתרונות מכירה – מנהלת פיתוח עסקי ומנהלת צוות המכירות של מאנדיי במטריקס דבאופס.

ותק בתפקיד: שנתיים.

תפקידים קודמים: מנהלת מכירות במטריקס דבאופס של פתרונות DevOps & ALM מובילים בשוק: Atlassian, Micro Focus , monday.com, snyk, ומנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים בג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס.

השכלה / שירות צבאי: תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש מהמרכז ללימודים אקדמיים, אור יהודה. שירות צבאי כפקידת מבצעים בטייסת מסוקים בחיל האוויר.

משפחה: אמא חד הורית לאריאל בת הארבע, בת זוג לתומר.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

נכנסתי לתחום לגמרי במקרה. בגיל 24 חזרתי לארץ לאחר טיול של שנתיים בארה"ב וחיפשתי את עצמי. התלבטתי מה ללמוד ומה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, ומצאתי עבודה בג'ון ברייס הדרכה, במחלקת שירות הלקוחות. התייחסתי לזה כאל משרה זמנית, שתאפשר לי ללמוד במקביל ולתכנן את העתיד. לא היה לי מושג שהתפקיד הזה יפתח לי דלת לעולם הטכנולוגיה וההיי-טק ואופציה לקריירה ארוכת טווח, מלאה באתגר, עניין וסיפוק. עם השנים עברתי משירות לקוחות למכירות לשוק הפרטי, ובהמשך לניהול תיקי לקוחות עסקיים, ונגלה בפניי עולם מרתק, המשלב אנשים, ארגונים וטכנולוגיה. ג'ון ברייס היה בית הספר שלי למכירות ולעולם ההיי-טק.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

כן, זו עובדה. מספיק לראות את הבדלי השכר בין נשים לגברים באותם התפקידים. לנו הנשים יש אחריות בתחום זה, להכיר את היכולות והיתרונות שלנו היטב ולא לפחד לדרוש את התנאים שמגיעים לנו. אני גאה לעבוד במטריקס, חברה שבה מספר הנשים עולה על מספר הגברים ושניתן לראות בה נציגות מרשימה של נשים בעמדות מפתח.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

אישית מעולם לא חשתי באפליה על בסיס המגדר שלי. תמיד הרגשתי שהכישורים וההתאמה שלי נבחנו בצורה אובייקטיבית. עם זאת, אני בטוחה שהרבה פעמים הפליתי את עצמי על בסיס היותי אישה. אני חושבת שהשינוי תלוי רבות בנו, הנשים, ובדרך שבה אנחנו תופסות את עצמנו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איש טוב

    נו באמת ... כולם יודעים שבמטריקס יש רוב נשי כי נשים פחות בררניות במקום העבודה שלהן. גם יסכימו לקבל פחות וגם יעדיפו לעבוד במקום בינוני שלא דורש מצוינות. זה WIN-WIN לכולם כולל לקוחות מטריקס שרוצים בינוניות

אירועים קרובים