חדש בווטסאפ: ניתן להצטרף לשיחות קבוצתיות בכל שלב

עד כה, אם הוזמנתם לשיחה קבוצתית באפליקציית המסרים המידיים הפופולרית ולא הצטרפתם מיד עם התחלתה - איבדתם את האפשרות לחבור אליה ● כעת זה משתנה

אפשר להצטרף באיחור. שיחות קבוצתיות בווטסאפ. צילום: ווטסאפ

רבים מאיתנו סובלים ממה שמכונה FOMO (ר"ת Fear of Missing Out). בעברית התופעה קרויה 'חרדת החמצה', ומדובר על החשש הלפעמים אפילו מטריד ממש שמשהו מתרחש ואיננו לוקחים בו חלק, ולכן מפספסים אקשן חשוב, ובגדול. ואולם בכל הכרוך בשיחות קבוצתיות בווטסאפ, שאליהן לא הספקתם להצטרף בזמן – הפתרון כבר כאן.

עד היום, אם איחרתם לשיחה קבוצתית שאליה הוזמנתם, כבר לא יכולתם להיות חלק ממנה. משמע, הקולגות, החברים או בני המשפחה התחילו להתדיין בעניין המסוים שלשמו כונס המפגש אונליין, בלעדיכם. וזה מקומם.

מי שזה מהטריד אותו יותר מטרדה קלה, שהוא ללא ספק בעל נטיה ל-FOMO, ישמח בוודאי על הבשורות הטובות שאפליקציית המסרים המידיים הפופולארית שבבעלות פייסבוק הציגה באחרונה – תכונה חדשה שהתווספה לפלטפורמה ותאפשר שיחות קבוצתיות הניתנות להצטרפות מאוחרת. משמעות הדבר הפשוטה היא שאם תחמיצו את הצליל של ההזמנה בנייד שלכם, לא תחמיצו (כמעט) את תוכן השיחה.

הספונטניות והקלילות של שיחה אישית בשיחות הקבוצתיות

החברה בישרה בפוסט שהעלתה לבלוג שלה ש-"מכיוון ששיחות קבוצתיות הופכות לפופולריות יותר ויותר, עבדנו הרבה כדי לשפר את חוויית המשתמש בשיחות האלו – ויחד עם זאת להמשיך, כמובן, לספק את האבטחה והפרטיות של הצפנה מקצה לקצה".

ווטסאפ הוסיפה כי "היום, אנחנו גאים להציג את האפשרות להצטרף לשיחה קבוצתית – גם אחרי שהיא כבר התחילה. האפשרות הזו מבטלת את הצורך לענות לשיחה קבוצתית ברגע שהיא מתחילה, ומביאה את הספונטניות והקלילות של שיחה אישית לשיחות הקבוצתיות של ווטסאפ".

לפי הפוסט של ווטסאפ, כל השיחות הניתנות להצטרפות יופיעו במסך פרטי שיחה חדש, המאפשר לראות מי כבר בשיחה ומי הוזמן אך טרם נכנס לשיחה. בדרך זו, יכול המשתמש פשוט להקיש כדי להצטרף לכל שיחה שכבר מתבצעת.

היתרון הגדול של החידוש הוא שכשהטלפון שלכם משמיע את צליל ההזמנה לשיחה הקבוצתית אתם ממש לא חייבים לענות ולהגיב מיד (לפעמים אנחנו פשוט באמת עסוקים בעניינים אחרים), ואפשר להתעלם מהזימון הזה בזמן המסוים, עד שתתפנו לחבור למפגש אונליין. אם תרצו תוכלו בסופו של דבר להצטרף לשיחה גם אתם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג'יימס

    וואטסאפ - זבל מזוקק. בטלגרם זה קיים זה עידן ועידנים. בלי טובות. בכל פעם שהם ממציאים איזושהי פונקציה "חדשה", מסתבר שיש את זה בטלגרם כבר שנים.

אירועים קרובים