סופסוף: בנק הדואר השיק אפליקציה חדשה לניהול חשבון מהנייד

לראשונה יציע בנק הדואר אפשרות לניהול חשבונות בצורה מאובטחת ומתקדמת ● מנהל בנק הדואר, אבי בלו: "יישומון בנק הדואר הוא אבן דרך משמעותית כחלק ממהפיכת השירות בדואר ישראל"

אבי בלו, מנהל בנק הדואר. צילום: רמי זרנגר
אפליקציית בנק הדואר החדשה

אפליקציית בנק הדואר החדשה

בנק הדואר השיק לראשונה אפליקציה המאגדת את כלל השירותים הפיננסיים הניתנים בדואר. קשת הפעולות הניתנות לביצוע דרך השירות החדש אונליין רחבה ומגוונת, ולדברי הבנק הן מסופקת בממשק ידידותי ונוח לתפעול.

הבנק מסר כי משתמשי האפליקציה יוכלו לקבל מידע ולבצע פעולות בקלות ובמהירות, לקבל מידע בזמן אמת, ויקבלו כלי ניהול יעיל של חשבונם בבנק הדואר, שבעיקר יסייע בחיסכון בזמן. האפליקציה זמינה להורדה במכשירי האנדרואיד ובקרוב במכשירי iPhone, תחת השם "בנק הדואר". האפליקציה זמינה גם בשפה האנגלית, לטובת דוברי אנגלית ועובדים זרים, וכן ניתן לקבל שירות בשפה הערבית באתר בנק הדואר המותאם לנייד.

מנהל בנק הדואר, אבי בלו: "יישומון בנק הדואר הוא אבן דרך משמעותית עבורנו כחלק ממהפיכת השירות בדואר ישראל. אנו ממשיכים לחשוב על פתרונות שיאפשרו ללקוחות לבצע מגוון פעולות מרחוק, וללא הגעה לסניפים. מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי לצמצום העומסים ביחידות הדואר, שהציבה לנגד עיניה הנהלת החברה, שיאפשר למאות אלפי בעלי החשבון בבנק הדואר לבצע פעולות בחשבונם מרחוק".

בין השירותים שיתאפשרו לביצוע דרך היישומון: הפקדת שיקים, בדיקת יתרת עו"ש, ריכוז יתרות, ביצוע העברות כספים לבנק מסחרי אחר, מזומן בזמן, והעברת כספים לחו"ל. כמו כן, ניתן לטעון כרטיס נטען של בנק הדואר, לברר שערי מט"ח, ובקרוב תתאפשר גם הזמנת מט"ח ישירות דרך האפליקציה. הרישום לשירות אינו כרוך בתשלום עמלה, אך הבנק מסר עם זאת כי יתכן שחלק מהפעולות המבוצעות בדרכו יחויבו בעמלה (הזמנת שיקים, העברות בנקאיות וכו').

בנק הדואר הוא הגוף הפיננסי החוץ-בנקאי הגדול בישראל, המונה כ-600 סניפים בתוך יחידות הדואר, בפריסה הגיאוגרפית הרחבה בארץ, בהם ניתן לבצע את כלל הפעולות הפיננסיות. בנק הדואר משרת את כל הציבור הישראלי ומנהל חשבונות עו"ש למאות אלפי לקוחות בעלי חשבון. הבנק משמש כזרוע התשלומים של המדינה, ודרכו ניתן לבצע פעולות תשלומים למשרדי הממשלה, פעולות ברב-קו עבור משרד התחבורה, הנפקת רישיונות נהיגה, רישיונות רכב, העברות כספים לחו"ל, המרות מט"ח, תשלומי קצבאות, משכורות לעובדים זרים ועוד.

תגובות

(15)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גליזר הדסה

    לא מצליחה להיכנס לאפליקציה לחשבון חדש

  2. אלנה

    שאלה: האם נעשית העברת כספים לחשבון חו״ל בדולרים? נא תשובתכם

  3. סלים חוסין זידאן

    מבקש לזמין פנקס ציקים

  4. אפרת מרים כהן

    איך אפשר להשתמש באפליקציה הפקדת צ'ק דרך הטלפון תודה

    1. טליה

      מנסה להיכנס אין אפשרות.אין לי סיסמא ונשתמש.פעם ראשונה שמנסה נכנסתי לפעם ראשונה משתמש כלום ושום דבר זורק אותי החוצא

    2. רינה טולדנו

      מדוע לא מודיעים ששיק חוזר?

  5. יונית ניר

    למה לא נותן לי להירשם בתור מישתמש חדש?, ישר נותן להיכנס ללקוחות קיימים

  6. הודיה כהן

    תישלחו לי קוד לניהול חשבון בנק הדואר דרך האפליקציה ניהול חשבון

  7. חביבה כהן

    איך מפעילים את האפליקציה דואר

    1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      אשמח לדעת איך מקבלים את הסיסמה להפלקציה לניהול חשבון בנק הדואר דרך האפליקציה

  8. חביבה כהן

    אשמח לדעת איך מקבלים את הסיסמה להפליקצה

  9. ירון כהן

    רוב הזמן "השירות אינו זמין כעת"

  10. כרמלה פרנקו מסורי

    בדיוק בבידוד ואשמח לדעת איך להפעיל כבר את השירות

אירועים קרובים