"ארגונים נדרשים לנהל ולהגן על סביבת ה-IT – המורכבת מאי פעם"

כך אמר צחי שינדלר, מנהל מכירות אזורי ומנהל פעילות A10 Networks בישראל ● "אנו פועלים לשילוב כלל תשתיות העבודה, לטובת עבודה היברידית – ולאורך זמן"

צחי שינדלר, מנהל מכירות אזורי ומנהל פעילות A10 Networks בישראל. צילום: דנה שינדלר

"ארגונים כיום פועלים בסביבה מורכבת יותר מאשר אי פעם. הם נדרשים לאבטח את היישומים הארגוניים בשתי סביבות, או יותר, בחצר הבית (און פרם) ובענן, אחד – או יותר. עליהם לפעול לאיזון עומסים, להאצה ולהגברת ביצועים. רק כך הם יוכלו להבטיח הגנה על היישומים, עם מיקוד בזמינות וביעילות", כך אמר צחי שינדלר, מנהל מכירות אזורי ומנהל פעילות A10 Networks בישראל.

לדבריו, "כיוון שנולדנו וגדלנו בעולמן של ספקיות השירות, הנדרשות גם הן לאותם אתגרים, ובראשם – פישוט המורכבות של ה-IT, יש לנו את היכולת לענות לשלל האתגרים הללו בצורה המיטבית".

"ארגונים", אמר שינדלר, "נדרשים לפלטפורמה חזקה, יציבה ובעלת יכולת גידול, סקלביליות, שתענה על אתגר מורכבות ה-IT, ותעשה זאת באופן נכון כלכלי, עם צמצום העלות בעלות כוללת, TCO. עליהם לספק הגנה על הרשתות שלהם מפני מתקפות סייבר לסוגיהן – מתקפת מניעת שירות מבוזרת, DDoS , כמו גם מתקפות כופרה, המאיימות על זמינות שירותי הארגון".

לדברי שינדלר, "השנה החולפת הביאה לשינויים דרמטיים בפעילות הארגונים, ובהתאמה, באופן פעולת המנמ"רים ומנהלי האבטחה בארגונים. לפני הקורונה, דיברנו על הצורך לאמץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהגביר את קצב האימוץ של הארגונים את המהפכה הבאה. באה המגיפה והאיצה את קידום השינויים הללו. בן לילה נכפתה על המנמ"רים מציאות חדשה, עם עבודה נרחבת של העובדים מרחוק ומהבית, ונדרש לספק למצב חדש זה יכולות התאמה וגמישות".

יניב הס, מהנדס מערכות אזורי, A10 Networks. צילום עצמי

יניב הס, מהנדס מערכות אזורי, A10 Networks. צילום עצמי"המעבר לענן מעסיק היום כל מנמ"ר, מכל מגזר פעילות", אמר יניב הס, מהנדס מערכות אזורי, האחראי על ישראל, מזרח אירופה ורוסיה ב-A10 Networks. "הם נדרשים לפעול בסביבה רחבה ומורכבת יותר מבעבר, מחוות הארגון בקצה האחד ועד לעולמות הענן בקצה השני. זו זירה גדולה, המניבה עוד איומים: ריבוי סביבות ה-IT מגדיל את כמות וקטורי התקיפה, עם ריבוי ממשקים לסביבות הענן".

"נדרש מענה למורכבות זו בסביבות עבודה היברידית", אמר הס, "עם תמיכה גם בסביבות IT מתקדמות, הכוללות גם קוברנטיס. המענה צריך להיות גמיש, שאינו פוגם בחוויית המשתמש של הלקוחות השונים, כשעוברים מסביבת IT אחת לשנייה".

מסייעים לארגון לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית

"A10 Networks מתמחה", ציין שינדלר, "באבטחת יישומים ארגוניים בסביבות און פרמיס ובענן, ומספקת פתרונות אבטחה, איזון עומסים, האצה והגברת ביצועים – המבטיחים הגנה על היישומים, זמינות ויעילות".

"אנו מעניקים ללקוחות הארגוניים את אותו מערך רכיבים, בכל סביבה – תחת ניהול אחיד", ציין שינדלר, "כך, הארגון מקבל זמינות מתמדת של האפליקציה בכל סביבת מחשוב, לצד הגנה על ההשקעה שלו. אנו פועלים לשילוב כלל תשתיות העבודה, לטובת עבודה היברידית – ולאורך זמן. אנו מסייעים לארגון לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית, לרבות ההתמודדות עם אתגרי דור 5 ועולם ה-IoT. כך, ארגונים יכולים לפעול גם בעולמות החדשים, כגון כלי רכב אוטונומיים ומישחוק (גיימינג) – בהם האפליקציות דורשות רוחב פס גדול, זמינות תמידית, שיהוי נמוך וביצועים גבוהים".

הוא הוסיף כי "כיוון ש'נולדנו' בקרב ספקיות השירות, אנו נותנים את כלל התכונות הללו על גבי פלטפורמה חזקה, יציבה וסקלבילית, עם הגנה על רשתות מפני מתקפות סייבר, המאיימות על זמינות שירותי הארגון. נזקן של המתקפות לסוגיהן הוא עצום. האתגר הוא לזהות מתקפה טרייה, להעריך כמה זמן יארך המבצע לבלימה שלה, ואז – לחסום אותה. בעוד שפעמים רבות בלימה כזו נעשית באופן ידני, הרי שהמוצרים שלנו עושים זאת בתוך שניות בודדות, בלא פגיעה בחוויית המשתמש, תוך הקטנת ה-TCO".

הס סיכם באומרו כי "אנו דוגלים בפשטות, בעולם מחשוב המתאפיין בריבוי ובמורכבות. הסניף הישראלי חידש את כוחותיו בחודשים האחרונים. אנו בעיצומו של מבצע נרחב לגיוס עוד כוח אדם, עם העמקת הקשר עם השותפים העסקיים שלנו, והגדלת מספר השותפים מולם נעבוד. השנה נעמיק את החדירה שלנו לשוק המקומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים