סטארט-אפ הענן סילק גייס 55 מיליון דולר

החברה מפתחת פלטפורמה להאצת יישומי ענן ● את הסבב הנוכחי הובילה קרן S Capital, ובין המשתתפים בו ניתן למצוא את סקויה קפיטל, פיטנגו, כלל ביטוח, בנק הפועלים, מיטב דש ומנורה מבטחים

דני גולן, מייסד ומנכ"ל סילק. צילום: שי וזידאס

סילק, שמפתחת פלטפורמה להאצת יישומי ענן, הודיעה היום (ד") כי היא השלימה סבב גיוס B בסך של 55 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילה קרן S Capital, בהשתתפות משקיעים קיימים, בהם הקרנות סקויה קפיטל, פיטנגו, גלובספאן, איבקס ו-וינטג', ומשקיעים חדשים, לרבות כלל ביטוח, בנק הפועלים, מיטב דש ומנורה מבטחים.

בסילק אומרים שסבב הגיוס הנוכחי יאפשר לה להאיץ את מאמצי המכירות והשיווק, כמו גם להרחיב את יכולות הפיתוח ההנדסיות שלה.

החברה הוקמה על ידי דני גולן, מנכ"ל החברה, שבעבר ניהל והיה הנשיא של פרפורמיקס טכנולוגיות, שנרכשה על ידי נייס ב-2006. לאחר מכן הוא היה אחראי על מיזמים חדשים ב-EMC. מטה החברה נמצא במדינת מסצ'וסטס שבארצות הברית, ויש לה סניפים ביקנעם, בפריז ובבריטניה. בין לקוחות הענן של סילק ניתן למנות חברות כפיוניר ואיטורו.

הפלטפורמה של סילק מאפשרת לארגונים להעביר את היישומים הקריטיים שלהם לענן בצורה חלקה, תוך שיפור ביצועי היישומים לעומת הביצועים הקיימים בסביבת העבודה המקומית. בחברה טוענים כי הפלטפורמה שלהם הופכת את סביבת הענן למהירה פי 10, ומאפשרת גמישות בהתמודדות עם תקלות ובעיות הקשורות לתשתיות. פלטפורמת סילק ממוקמת בין תשתית הענן לבסיס הנתונים של הלקוח. זוהי שכבה גמישה וחכמה, המאפשרת אופטימיזציה של ביצועים ללא כל שינוי בבסיס הנתונים או ביישום. סילק עובדת בשותפות עם ענקיות הענן AWS, מיקרוסופט וגוגל קלאוד.

לדברי גולן, "ספקיות שירותי הענן נמצאות בתחילתו של מאבק על השליטה במאגרי הנתונים של לקוחותיהן. כדי לנצח את הקרב הזה, הרי שעל אותן ספקיות מוטלת האחריות להבטיח ללקוחותיהן את היכולת לעמוד ברמת השירות המצופה מהן. אנחנו מאפשרים זאת על ידי הרחבה והאצה של היישומים הקריטיים בסביבת הענן של הלקוחות, ובכך מאפשרים להם להעניק שרות טוב יותר ללקוחותיהם. ההון שגויס יאפשר לנו לספק ענן מהיר וגמיש לקהל רחב יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים