תקלה בטיקטוק השביתה משתמשים מפעילות ואלו הציפו את טוויטר בממים

הכשלים באפליקציית הסרטונים החברתית, שבאו לידי ביטוי בעיקר אצל משתמשים ביבשת אמריקה ולא ממש השפיעו על ישראלים רבים, נמשכו שעות לתוך הלילה וגרמו לגולשים לפנות לטוויטר כדי להוציא קיטור כמו גם לצחוק על המצב המתסכל

מנסה סטוריז. טיקטוק. צילום: BigStock

אפליקציית טיק-טוק (TikTok) חוותה כשלים והפסקות בשירות אתמול (ג'), שהחלו בערב המאחור ונמשכו אל תוך שעות הלילה הקטנות. הבעיות לא השפיעו ככל הנראה באופן מובהק על המשתמשים הישראלים. החברה בחרה שלא לספק הסברים לחוסר היציבות הטכנית של שירותיה.

לפי נתוני אתר DownDetector, מספר התלונות על הבעיות ביישום החל לעלות בסביבות השעה 22:00 (לפי שעון ישראל) והגיע, כעבור כשעה, עד לכ-41,000 תלונות על הכשלים. תלונות כה רבות ל-DownDetector אינן מצב רווח והן מעידות על שני דברים: על היקף התקלה ועל התלות של המשתמשים באפליקציה.

תקלה לילית בטיק טוק. צילום מסך מאתר DownDetector

תקלה לילית בטיק טוק. צילום מסך מאתר DownDetector

גם טוויטר הוצפה בתלונות

בין הנושאים המובילים עליהם דיווחו המשתמשים היה הקושי לצפות בסרטונים שמשותפים בפלטפורמה, בעיות התחברות וקושי בהעלאת תוכן חדש לרשת החברתית.

הקשיים הללו הביאו איתם את התופעה הרווחת של גולשים לחוצים שפנו לטוויטר (Twitter) לשפוך את מר ליבם על הבעיה, תחת ההאשטאג tiktokdown#. בין המתלוננים היו גם מי שטענו כי חשבונותיהם "התאפסו" עקב התקלה וכך נעלמו להם עוקבים ופרסומים, תופעה שכבר התרחשה במאי האחרון. בין המגיבים המצייצים היו מי שנשמעו זועמים ולחוצים אבל גם נצפו לא מעט משתמשים משועשעים שהתייחסו לסיטואציה בממים ובבדיחות הדעת. משום מה נראה היה שדווקא התגובות ההומוריסטיות הן הדומיננטיות יותר למצב.

אל התגובות של המשתמשים המתוסכלים, שפנו להומור בעת מצוקתם, הצטרפה גם תגובה משונה מעט לתופעה מטעם חשבון הטוויטר של טיקטוק ברזיל – שהייתה בין האזורים שנפגעו הכי קשה מהכשל, על פי מפת התקלה של DownDetector. החשבון השתעשע עם המצב שנוצר והציע למשתמשים ללכת "לקרוא ספר" בינתיים, עד לתיקון התקלה.

…Annnnnd we're back! Your app experience should be returning to normal. Thanks for bearing with us, everyone ✨


חשבון התמיכה הרשמי של הרשת החברתית צייץ בחצות הלילה שהחברה מודעת לנושא וכי הצוות עובד לפתרון הבעיה. עם זאת, הסיבה לנפילה לא הוסברה.

בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר הודיע החשבון כי המצב חזר להיות תקין, התקלה נפתרה והמשבר חלף, אך עדיין בלי לספר מה בעצם גרם למצב המקומם.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים