חברת טכנולוגיית המידע אברא גייסה כ-45.5 מיליון שקלים

החברה הנפיקה זכויות למשקיעיה, ואלו הביעו בה אמון כש-99% מהזכויות מומשו ● בעלת השליטה, קרן אלפא, ניצלה את מלוא הזכויות, רכשה מניות וזכויות נוספות והגדילה אחזקותיה מכ-29% לכ-31% ● אברא תשתמש בכספי הגיוס להמשך צמיחה

שי אוזון, מנכל אברא.

אברא (ABRA), המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, השלימה גיוס של כ-45.5 מיליון שקל במסגרת הנפקת זכויות, המהווה מימוש של כ-99% מהזכויות. בעלת השליטה בחברה, קרן אלפא, מימשה את מלוא הזכויות, רכשה מניות וזכויות נוספות, ועלתה מהחזקה של כ-29% לכ-31% בחברה. כספי הגיוס ישמשו את החברה להמשך מימוש האסטרטגיה שלה ברכישה וכניסה לפעילויות נוספות בתחומי טכנולוגיית מערכות המידע.

אברא הציעה 12,562,793 מניות רגילות של החברה בדרך של זכויות, כך שכל בעל מניות שהחזיק חמש מניות היה זכאי לרכישת מניה נוספת במחיר מימוש של 3.65 שקל למניה. מתוך הזכויות שהוצעו נוצלו 12,469,481 זכויות.

אברא מתמקדת ביצירת חברת טכנולוגיית מידע המתמחה ביישום מערכות בתחום ניהול המידע הארגוני על ידי שימוש בפתרונות חדשים ובטכנולוגיות חדשות. החברה השלימה עד כה רכישה של שבע חברות: אורנטק, אורנביט, פרודוור, P2C, הירולו, NeWay וענאגל. כל החברות שנרכשו הוטמעו באברא, ומהוות כיום חטיבות פעילות בתחומי: פתרונות מיקרוסופט, Salesforce, ייעוץ ומימוש אסטרטגיה, ענן Azure, ופיתוח Web.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים