אפל מזהירה: להרחיק את מוצרי החברה מקוצבי לב ודה-פיברילטורים מושתלים

אפל פרסמה מסמך תמיכה חדש, שבו היא שבה ומזהירה משתמשים שיש להם קוצבי לב ודה-פיקרילטורים מושתלים לשמור על מרחק ממכשיריה, ומפרטת את רשימת המוצרים (כמעט כל המוצרים שלה) שעלולים להפריע לפעילות תקינה של ההתקנים הרפואיים

לשמור על מרחק בין קוצבי לב למוצרי אפל

במסמך תמיכה חדש שפרסמה אפל (Apple), היא שבה ומזהירה משתמשים שיש להם קוצבי להרחיק מהם חלק ממוצריה. למעשה, הרשימה כוללת כמעט את כל מוצרי החברה.

"בתנאים מסוימים, מגנטים ושדות אלקטרו-מגנטיים עלולים להפריע להתקנים רפואיים", מציינת אפל בדף התמיכה. "למשל, קוצבי לב ודה-פיברילטורים עשויים לכלול חיישנים שמגיבים למגנטים ולגלי רדיו כאשר הם קרובים זה לזה. כדי למנוע כל פעולה הדדית של התקנים רפואיים מסוג זה, החזיקו את מוצרי אפל במרחק בטוח מן ההתקן הרפואי (במרחק של 15 ס"מ או יותר או במרחק של 30 ס"מ או יותר בטעינה אלחוטית). התייעצו עם הרופא שלכם ועם יצרן ההתקן הרפואי בדבר הנחיות ספציפיות".

החברה מדגישה: "אם אתם חושדים שמוצר אפל שלכם מפריע לפעילות ההתקן הרפואי, הפסיקו מיד להשתמש במוצר אפל והתייעצו עם הרופא שלכם או עם יצרן ההתקן הרפואי".

לפי דף התמיכה, המוצרים שיש להרחיקם מההתקנים הרפואיים כוללים את דגמי ה-AirPods וקופסת הטעינה שלהם, דגמי Apple Watch, כולל אביזרים מגנטיים שלהם וגם רצועות עם מגנטים, רמקולי HomePod, כל הדגמים של טאבלטי ה-iPad והאביזרים שלהם, כמו כיסויים ומקלדות, דגמי iPhone 12 ואביזרי MagSafe, דגמי Mac לסוגיהם וגם דגמי אוזניות Beats.

בנוסף, אפל מציינת כי כמה מוצרים נוספים שלה מכילים מגנטים, אך "לא סביר שיפריעו לפעולת ההתקנים רפואיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים