אנב-זירו גייסה 17 מיליון ד' לאוטומציות Infrastructure-as-Code ל-DevOps

הגיוס (A) הוא לאוטומציות Infrastructure-as-Code ל-DevOps והתבצע בהובלת M12, קרן הון הסיכון של מיקרוסופט, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Grove Ventures, Boldstart ו-Crescendo

עובדי אנב זירו. צילום: אנב-זירו

הסטארט-אפ הישראלי אנב-זירו (env0) – המציע פלטפורמה לניהול תשתיות ענן וסביבת העבודה, בתצורת  Infrastructure as Code באופן אוטומטי, שיתופי ומרחוק – הודיע בשבוע שעבר (ה') על השלמת גיוס סבב A של 17 מיליון דולר. סך הגיוסים של החברה עומד כעת על 23.8 מיליון דולר.

את הגיוס הובילה M12, קרן הון הסיכון של מיקרוסופט, והוא כלל גם את המשקיעים הקיימים Grove Ventures, אשר הובילה את ההשקעה הראשונית בחברה, Ventures Boldstart ו-Crescendo Ventures. הכספים ישמשו את החברה להרחבת פלטפורמת ה-IaC (ר"ת Infrastructure as Code) שפיתחה, ולשיפור יכולות השליטה והחיזוי על תשתיות הענן ב-Terraform וב-Terragrunt, באמצעות קוד וכלי אוטומציה. אנב-זירו נוסדה בידי יוצאי eToro, אוהד מייזליש, המכהן כמנכ"ל, ועמרי חי, המכהן כ-CTO של החברה.

ניהול אוטומטי של תשתיות הענן החל להחליף בשנים האחרונות תהליכים ידניים לניהול ולתפעול תשתיות IT להקצאת משאבים בחברות, ומאפשר חיסכון משמעותי בזמן ובעלויות התפעוליות. אנב-זירו מאפשרת אוטומציה ופישוט של תהליכי ניהול משאבי ענן והליכי עבודה ב-Infrastructure as Code.

ב-12 החודשים האחרונים חלה עלייה חדה באימוץ הפתרון של אנב-זירו על ידי לקוחות, על רקע ההבנה הגוברת בארגונים בדבר הערך באוטומציית IaC.

אנב-זירו הציגה מספר פיתוחים ראשונים בתחום (כולל תמיכה במספר frameworks בו-זמנית, התאמה אישית של הליכי עבודה, הליכי עבודה של IaC GitOps, הערכת עלויות ופיקוח עלויות בפועל ו-Policy as Code באמצעות שימוש ב-Open Policy Agent).

אוהד מייזליש, מנכ”ל ומייסד שותף, אנב-זירו: "רוב החברות היום עברו להשתמש ב-Infrastructure-as-Code, ובייחוד ב-Terraform, מפני שניהול ענן באופן ידני זו כבר לא אופציה נוחה. ואולם, הליכי העבודה האלו לא נבנו כפתרונות עסקיים שלמים. אנב-זירו עושה להליכי עבודה של IaC את מה ש-GitHub עשתה ל-Git, ומאפשרת ניהול, בקרה ושיתוף פעולה. הדרישה מצד לקוחות גוברת ואנחנו שמחים ש-M12 והמשקיעים הקיימים שלנו תמכו בנו גם בסבב הגיוס הנוכחי, ויאפשרו לנו לצמוח לשלב הבא".

מוני חסיד, שותף מנהל ומוביל הפעילות ב-EMEA ב-12M: "בזמן ש-Infrastructure-as-Code מוריד משמעותית את עלויות היישום בענן ומהירות ההשמשה, הפלטפורמה לאוטומצית IaC של אנב-זירו מייעלת ומפשטת באופן דרמטי את תהליך ההטמעה והמימוש של פתרונות והקצאת משאבי ענן בארגונים, ומגבירה את שיתוף הפעולה והפיקוח התאגידי. הטכנולוגיה והצוות של אנב-זירו מביאים חדשנות לשוק, שתשנה את הדור הבא של הקצאות וניהול משאבי ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים