עידן אנגל מונה לראש חטיבת דיגיטל, דטה וחדשנות בקבוצת דיסקונט

אנגל - שיחליף את אריק פישמן, אשר מונה למנכ"ל פייבוקס - יביא איתו למשרה ניסיון עשיר שצבר במשרות קודמות בכלמוביל, בנק הפועלים וקבוצת בזק

עידן אנגל, ראש חטיבת דיגיטל, דטה וחדשנות במינוי בקבוצת דיסקונט. צילום: רמי זרנגר

דירקטוריון בנק דיסקונט, בראשות שאול קוברינסקי, אישר אתמול (יום ב') את מינויו של עידן אנגל לחבר הנהלת הבנק, בתואר סמנכ"ל וראש חטיבת דיגיטל, דטה וחדשנות.

אנגל (48) שימש בתפקידים בכירים בגופים מובילים בתחומי החדשנות, הפיתוח העסקי והדיגיטל. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל האסטרטגיה והפיתוח העסקי של יבואנית הרכב הגדולה בישראל, כלמוביל, שם הקים, בין היתר, את אופרציית החדשנות, והוביל את שדרוגה המשמעותי של פעילות החברה בדיגיטל, אשר הציגה שורה של חידושים עולמיים בתחום המכירה והשיווק של כלי רכב בפלטפורמות מתקדמות.

לאנגל היכרות קרובה עם תחום הבנקאות, לאור התפקידים המגוונים אותם מילא בבנק הפועלים, ובהם ניהול השיווק, האסטרטגיה והמכירות בחטיבה העסקית, וניהול מחלקת אסטרטגיה וניהול פיננסי בחטיבה הקמעונאית של הבנק. כמו כן, שימש אנגל כמנהל אגף אסטרטגיה ופיתוח עסקי של קבוצת בזק, שם היה אחראי, בין היתר, לפיתוח ויישום האסטרטגיה הרב-שנתית של בזק וחברות הבת שלה.

אנגל הוא בוגר אוניברסיטת קליפורניה בברקלי, בתואר משולב בכלכלה ומדעי המדינה.

אנגל – במקום אריק פרישמן, שמונה למנכ"ל פייבוקס

אריק פרישמן, עזב את חטיבת הדיגיטל והדטה ועבר למנכ"ל את פייבוקס. צילום: רמי זרנגר

אריק פרישמן, עזב את חטיבת הדיגיטל והדטה ועבר למנכ"ל את פייבוקס. צילום: רמי זרנגר

אנגל מחליף בתפקיד את אריק פרישמן, אשר, כפי שנמסר לאחרונה, מונה לתפקיד מנכ"ל מיזם פייבוקס של בנק דיסקונט ושופרסל.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "לחטיבת הדיגיטל, הדטה והחדשנות של דיסקונט תפקיד מרכזי בתהליך הטרנספורמציה, שעובר דיסקונט בשנים האחרונות, ובחדשנות פורצת הדרך שמקדם הבנק. פיתוח האפליקציה הבנקאית המובילה בישראל, יכולות דטה מתקדמות ופתיחת חנות הבנקאות הפתוחה הראשונה בישראל הם רק חלק מהישגי החטיבה. אני משוכנע, שהניסיון העשיר של עידן, לצד יכולות אישיות ייחודיות והיכרותו העמוקה הן עם עולמות החדשנות והן עם תחום הפיננסים, יוכלו להביא אותנו לשיאים חדשים, להמשיך לפתח את חווית הלקוח הדיגיטלית ללקוחותינו, ולהוסיף ולקדם חדשנות ושיתופי פעולה, שימצבו את דיסקונט כגוף מוביל בחדשנות וכמחולל תחרות במערכת. אני מודה לאריק על שנים של עשייה והישגים יוצאי דופן בתפקידיו בדיסקונט, ומשוכנע שימשיך להצעיד את הקבוצה קדימה, גם במסגרת תפקידו החדש כמנכ"ל פייבוקס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים