סנטינל וואן תנפיק לפי שווי של שבעה מיליארד ד' – פחות מההערכות

על פי ההערכות המוקדמות, ההנפקה הייתה אמורה להתבצע לפי שווי של 10 מיליארד דולר ● חברת הסייבר הישראלית תציע 32 מיליון מניות במחיר של בין 26 ל-29 דולר האחת - מה שאומר שהיא צפויה לגייס עד 928 מיליון דולר

תומר ויינגרטן, ממייסדי ומנכ"ל סנטינל וואן. צילום: יח"צ

חברת אבטחת המידע והסייבר הישראלית סנטינל וואן צפויה לצאת בקרוב להנפקה בבורסת ניו-יורק (NYSE) לפי שווי של שבעה מיליארד דולר – פחות מההערכות המוקדמות, שדיברו על ביצוע ההנפקה לפי שווי של 10 מיליארד דולר. ברויטרס דווח כי החברה מתכננת למכור 32 מיליון מניות במחיר של בין 26 ל-29 דולר האחת, מה שאומר שהיא צפויה לגייס בהנפקה סכום מקסימלי של 928 מיליון דולר.

סנטינל וואן נוסדה ב-2013 על ידי תומר ויינגרטן, המשמש כמנכ"ל החברה, ואלמוג כהן. החברה, שאחד המשקיעים הגדולים בה הוא המיליארדר דניאל לואב – באמצעות קרן Third Point שבבעלותו – פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, שמגינה על נקודות קצה, כמו מחשבים ניידים ונייחים, מכשירי מובייל ושרתים – באמצעות הענן. היא הגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך תשקיף לקראת הנפקה בתחילת החודש הנוכחי.

ההנפקה המתוכננת נתמכת על ידי שורה ארוכה של מוסדות פיננסיים מכובדים וגדולים, בהם גולדמן זקס, בנק אוף אמריקה, בנק ברקליס, וולאס פרגו ומורגן סטנלי – מה שמעיד על כך שגם שוק ההון מאמין בהצלחתה של החברה. זאת, על אף שההפסדים שלה זינקו ב-2020 ב-54%. לעומת זאת, ההכנסות טיפסו אשתקד בקצת יותר מפי שניים וברבעון הראשון של השנה הנוכחית הן האמירו ב-107.7%. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא המעבר לעבודה מהבית בתקופת הקורונה, שהיטיב עם עסקיה.

בפברואר 2020 הוערך שוויה של סנטינל וואן בקצת יותר ממיליארד דולר. בנובמבר, כשסיימה סבב גיוס של 267 מיליון דולר, הוא כבר הוערך בשלושה מיליארד דולר.

באחרונה עלתה סנטינל וואן כמה פעמים לכותרות: בפעם המרכזית שבהן, התוכנה שלה הצליחה לזהות ולעצור את חדירתה של Sunburst – הנוזקה שחדרה למערכות באמצעות העדכון של תוכנת אוריון מבית סולארווינדס. כמו כן, היא גילתה שהמדינה שעומדת מאחורי מתקפות סייבר רבות שנערכו בשנים האחרונות על גורמים רוסיים היא סין. הרוסים גילו את המתקפות – וסנטינל וואן גילתה את מקורן. כמו כן, אתמול (א') פורסם כי החברה חשפה את קבוצת ההאקרים Gootloader, שמכרה "הדבקה ונגישות כ-שירות", על מנת להדביק את הקורבנות בנוזקות שונות, ובראשן בכופרה הידועה לשמצה RevIL, שתקפה ארגונים ברחבי העולם בחודשים האחרונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים