מצטרפים לחבריהם בסלקום: עובדי גולן טלקום התאגדו בהסתדרות

200 עובדי גולן, שעד כה היו מאוגדים בהסתדרות הלאומית, עברו להסתדרות הכללית, כדי להצטרף להסכם הקיבוצי של עובדי סלקום, שרכשה אותה באוגוסט האחרון

מיזוג סלקום וגולן טלקום - גם בין העובדים וההתאגדות שלהם בהסתדרות

עובדי גולן טלקום התאגדו היום (ב') בהסתדרות הכללית, לאחר שהיו מאוגדים בהסתדרות העובדים הלאומית. בחברה, שנרכשה באוגוסט האחרון על ידי סלקום, מועסקים כ-200 עובדים, ועם המהלך הנוכחי הם מצטרפים לעמיתיהם מהחברה הרוכשת, שכבר מאוגדים בהסתדרות הכללית.

עובדי גולן טלקום יזמו את המהלך על רקע רצונם להיות חלק מהכוח המשמעותי והגדול יותר של ועד עובדי קבוצת סלקום, ובמטרה לקבל גם הם את תנאי ההסכם הקיבוצי המשופרים של עובדי החברה הרוכשת. ועד עובדי סלקום, בראשות מיה יניב, אף הוביל את המהלך יחד עם עובדי גולן ועם איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, בראשות יקי חלוצי.

חלוצי אמר כי "בענף שירותי הטלקום כבר יודעים שההסכמים הקיבוציים שאותם מוביל האיגוד בהסתדרות טובים בהרבה מכל ארגוני העובדים האחרים – בתנאי השכר וההטבות, ולא פחות חשוב – בביטחון וביציבות התעסוקתית. איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות הוא הכוח המשמעותי והגדול בענף, וטוב עשו העובדים שהבינו את המשמעויות עבורם".

יניב אמרה כי "לאחר בקשות רבות ותלונות שעלו ישירות מהשטח, החלטנו להרים את הכפפה ולאפשר לעובדי גולן טלקום להצטרף אלינו וליהנות מההסכם הקיבוצי. מדובר בבקשה אותנטית של העובדים לקחת חלק, ובהרחבה של המשפחה שלנו".

אליאב עמר, נציג מכירות בגולן טלקום, אמר כי "החלטתי להרים את הכפפה ולהתאגד בהסתדרות כי אנחנו רוצים להיות חלק מוועד חזק, ולקבל את התנאים שמקבלים עובדי סלקום בהסכם הקיבוצי שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים