לכבוד חודש הגאווה: ווייז מציעה לנהגים ניווט בקולו של בוי ג'ורג'

אפליקציית הניווט הפופולרית שמה את בוי ג'ורג', סולן קאלצ'ר קלאב המיתולוגי, איתכם במכונית, והוא יקריין הוראות ניווט בעבורכם, אולי בדרככם למצעד או לאחד מ-50 אירועי הגאווה הישראליים שמתחילים היום (ה') ● ג'ורג' הכין גם פלייליסט גאה לשמיעה בדרך

נוסעים לאירועי הגאווה עם בוי ג'ורג'. צילום: ווייז

חודש הגאווה החל ובישראל צפויים יותר מ-50 אירועים ייחודיים שייערכו בכל רחבי הארץ. את חגיגת מצעדי הגאווה מתחילים דווקא בירושלים, במצעד גאווה וסובלנות שייתקיים היום (ה'). ומה יותר מתאים מאשר לנסוע לבירה עם קול גאה שיכוון אתכם בדרכים?

ווייז (Waze) ישראל הודיעה באחרונה על שיתוף פעולה שרקמה החברה עם בוי ג'ורג (סולן קאלצ'ר קלאב), שהפך לסמל בקהילת הלהטב"ק העולמית. החברה כתבה בהודעתה לתקשורת כי "בימים אלו מתחילות חגיגות הגאווה השנתיות ברחבי העולם. זהו הזמן להכיר בהתקדמות ובמאבק המתמשך למען נראות וקבלה של קהילת LGBTQIA+ ולהזכיר לכל העולם, שלכולם צריך להיות החופש לחיות בגלוי – כי אהבה היא אהבה".

מצעד הגאווה בתל אביב. צילום אילוסטרציה: BigStock

עוד הבהירה ווייז כי "כאייקון מוזיקה ואופנה שייצג, במשך עשרות שנים, את המשמעות של לחיות בצורה אותנטית ולא מתנצלת, בוי ג'ורג' משתמש בסימן ההיכר שלו – הקול שלו, כדי ליצור לא רק קלאסיקות מיידיות, אלא גם שירים נלהבים המאירים זרקור על התנועה, המבטיחה את הזכויות והחירות של קהילת ה- LGBTQIA+ ברחבי העולם. ועכשיו, לראשונה, הוא משתמש בקול המזוהה הזה, כדי לנווט את משתמשי ווייז ליעדם, ונותן לכולנו הזדמנות להרגיש איך זה כש-בוי ג'ורג' יושב במושב הנוסע".

קולו של בוי ג'ורג', אם תרצו ותגדירו זאת כך, ינווט אתכם בנסיעות יומיומיות או בדרך לאירוע גאווה. האיש בעל הכובעים הרבים – תרתי משמע- יגיד לכם לאן לפנות, יזהיר על הסכנות בדרך, ויעניק דברי חוכמה כמו להזכיר לכם שהחיים הם הזדמנות ללמוד להיות עצמכם.

מ-ווייז נמסר גם ש-"כדי להמתיק את זמן האיכות, בוי ג'ורג' הכין פלייליסט גאווה שתוכלו לשמוע בזמן הנהיגה דרך נגן האודיו של אפליקציית Waze. פשוט הפעילו את המוזיקה ואת ה-Waze ותרקדו (ותנווטו) כל הדרך. כל רצועה נבחרה כדי לחגוג את הקבלה, את חופש הביטוי ואת האהבה, תוך שמירה על כלל הזהב של בוי ג'ורג': 'האזינו למוזיקה שאתם אוהבים; התשוקה תמיד גוברת על מה שאופנתי'".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אפרת נסים

    אני מעריצה שרופה של הזמר בוי ג׳ורג׳ שנים רבות, היה לי את הקול שלו בוויז ופתאום נעלם😩 איך אני יכולה להחזיר אותו?? אני ממש מבועסת אשמח לעזרה בתודה מראש המעריצה

אירועים קרובים