קומיוניקס הישראלית, מפתחת אפליקציית Pokerface, מגייסת 30 מיליון דולר

הכסף שגויס ישמש לשיפור ופיתוח יכולות באפליקציית Pokerface ולהרחבת החברה

המייסדים של קומיוניקס. מימין: אור בן שמעון ועידן שריקי. צילום: אור קן תור

חברת הגיימינג הישראלית קומיוניקס (Comunix), המפעילה את אפליקציית Pokerface, מדווחת על  על גיוס של 30 מיליון דולר. זה סבב הגיוס הראשון (A) של החברה, אחרי גיוס סיד של כשלושה מיליון דולר.

הגיוס הובל על ידי קרן ההשקעות March Gaming, ולקחו בו חלק גם בית ההשקעות אלטשולר שחם, Powerhouse והקרן הקוריאנית Woori capital. אחד ממשקיעיה של קומיוניקס בעבר הוא מיטש גרבר, שהוביל את מכירת פלייטיקה (Playtika), וזיהה את הפוטנציאל של קומיוניקס כבר בשלב מוקדם.

הכסף שגויס ישמש לשיפור ופיתוח יכולות באפליקציית Pokerface ולהרחבת החברה.

החברה נוסדה על ידי אור בן שמעון ועידן שריקי, זוג חברים אילתים שעברו למרכז, התגעגעו  למשחקי הפוקר עם חבריהם באילת, והחליטו לעצב מחדש את חוויית המשחק החברתי במובייל לאנושית יותר. אפליקציית Pokerface פותחה על מנת להפגיש בין אנשים למשחק חינמי מסביב לשולחן פוקר וירטואלי. באפליקציה יכולים השחקנים לשחק באמצעות מטבעות משחק וירטואליים, לתקשר ולראות בווידיאו את שאר השחקנים ולהשתמש בהבעת הפנים המפורסמת והמזוהה עם המשחק – ״פוקרפייס״. סביב המשחק התפתחה קהילה שמונה מיליוני משתמשים מסביב לעולם. בעקבות משבר הקורונה והשהייה הממושכת בבתים, החברה דיווחה בשנה האחרונה על עלייה של פי 12 בהכנסות, ופי תשעה במשתמשים במשחק. כחלק מההצלחה בשנה האחרונה, הכפילה קומיוניקס את מספר העובדים שלה פי 5, וכיום היא מעסיקה במשרדיה בתל אביב 45 עובדים.

אור בן שמעון, מייסד החברה, אמר, כי "האמון מצד המשקיעים יחד עם הצמיחה בכמות המשתמשים בתקופת הקורונה מבססות את Pokerface כאחת מאפליקציות הגיימינג הישראליות המובילות בעולם. מאז שהשקנו את האפליקציה בשנת 2018 אנחנו רואים ביקוש אדיר של אנשים שרוצים להשתמש בפלטפורמה שלנו על מנת לשחק ולתקשר עם אנשים. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להשקיע עוד בטכנולוגיה ובחוויית המשתמש על מנת להמשיך ולהפגיש אנשים מסביב לשולחנות משחק דיגיטליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים