VMware הכריזה על תכנית המחייבת את שותפיה לאפס פליטות פחמן

גם חברת הווירטואליזציה לוקחת ברצינות את נושא הפחמן, ונאבקת לצמצום הפליטות המזיקות לאטמוספירה ולאוזון ● הסוגיה עלתה, ובגדול, לסדר היום של ענקיות טכנולוגיה בכל רחבי העולם, עקב משבר האקלים, שכולנו נדרשים להפסקתו כעת

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל

VMware הכריזה באחרונה על תכנית המחייבת את שותפיה לאפס פליטות פחמן, שמטרתה לעודד את המעבר שלהם לעננים נקיים מפליטות פחמן ולסייע ללקוחות לממש את המטרות הסביבתיות שלהם, על ידי חיבורם לספקי ענן שיאמצו גם הם יעד זה.  

ספקי ענן מורשים של VMware, המשתתפים ביוזמה, חייבים לתפעל מרכזי נתונים יעילים מבחינה אנרגטית, שיתבססו על טכנולוגיות מרכז הנתונים מוגדר התוכנה של VMware (המכונה SDDC), וכן להתחייב כי הדטה סנטרים הללו יעברו למקורות אנרגיה מתחדשים עד לשנת 2030. שותפי החברה הפועלים באזור אירופה, כמו מיקרוסופט, יבמ, Atea ו-OVHcloud וגם Equinix הצטרפו ליוזמה.

הפחתת פליטות פחמן דו-חמצני למען שיקום כדור הארץ ופתרון משבר האקלים. צילום אילוסטרציה: BigStock

הפחתת פליטות פחמן דו-חמצני למען שיקום כדור הארץ ופתרון משבר האקלים. צילום אילוסטרציה: BigStock

"חיוני שנתקדם באופן משמעותי ובמהירות האפשרית בכל הנוגע לשימור האקלים. מעודד להיווכח שיותר ויותר ארגונים, כולל לקוחות ושותפים של VMware וגם מדינות שונות, מתחייבים ליעד של אפס פליטות פחמן", אמר ג'ו באג'לי, סמנכ"ל ו-CTO לאזור EMEA בחברת VMware. "יוזמה זו נבנתה על בסיס פעילותה רבת השנים של VMware, שבמהלכן סייענו ללקוחותינו להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם, באמצעות שימוש יעיל יותר בתשתית ה-IT, והיא תקל על הלקוחות והשותפים שלנו לעבור לכלכלה בעלת טביעת רגל פחמנית נמוכה".  

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל מסר: "לחברת VMware מחויבות ארוכת שנים לתחום הקיימות. החברה כבר הגיע ליעד של שוויון בין קליטה ופליטה של פחמן (Carbon Neutrality) והתחייבה לאפס פליטות פחמן עד שנת 2030 בכל המערך התפעול ושרשרת האספקה שלה. מטרה זו מוצגת בסדר היום של החברה לשנת 2030, המציג מחויבות לטווח של 10 שנים ליצור עולם עמיד ובר קיימא. מרכיב מרכזי ביוזמה הוא תפישה חדשנית בשם "קיימות פנימית", דהיינו פתרונות הווירטואליזציה והענן של VMware, שיסייעו ללקוחות להשיג את יעדי הקיימות שלהם בתשתיות הדטה סנטרים שלהם". 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים