נוטניקס היכתה את התחזיות הפיננסיות ופיטרה 2.5% מכוח האדם

מנכ"ל נוטניקס אמר כי הפיטורים הם בעיקר בתחומי המכירות והשיווק, באזורים שבהם היו לחברה "הוצאות עודפות" ● ההערכות הן כי המהלך לא ישפיע על הסניף הישראלי ● נוטניקס עקפה את תחזיות האנליסטים בהכנסות וברווח למניה

רג'יב רמסוואמי, מנכ"ל נוטניקס. צילום: יח"צ

נוטניקס (Nutanix) סיימה את הרבעון השלישי של שנתה הכספית עם תוצאות טובות, שהיכו את תחזיות האנליסטים – כך עולה מהנתונים שהיא פרסמה אמש (ג'). עם זאת, מנכ"ל החברה, רג'יב רמסוואמי, דיווח בשיחה עם משקיעים על התוצאות הכספיות של החברה כי היא פיטרה כ-2.5% מכוח האדם שלה במשרדיה ברחבי העולם, רובם ממשרות מכירות ושיווק. גורמים בישראל מעריכים כי ההחלטה לא צפויה להשפיע על הסניף המקומי.

התוצאות העסקיות שהחברה דיווחה עליהן הראו עלייה של 8% בהכנסות ל-344.5 מיליון דולר – יותר מהצפי האנליסטי, שעמד על 334.5 מיליון. נוטניקס עקפה את התחזיות גם בהפסד הנקי למניה, שעמד על 41 אגורות. זאת, בעוד שהמומחים חזו שהרווח הנקי של החברה למניה יעמוד על 49 אגורות. ההפסד הנקי הכללי פחת בחצי, והגיע ל-123 מיליון דולר לעומת הפסד של 236 מיליון ברבעון המקביל ב-2020.

חברת התוכנה מסאן חוזה שבקליפורניה מעסיקה כ-6,200 עובדים בעולם, ומשמעות הצמצום בכוח האדם היא כ-155 עובדים מפוטרים.

רמסוואמי אמר כי "יעילות היא חלק חשוב במסלול שלנו לרווחיות. הגברנו את יעילות ההגעה לשוק, כולל הוצאות על שיווק דיגיטלי, מינוף מוגבר של ערוצי השותפים שלנו, ואופטימיזציה של כוח האדם באזורים מסוימים בהתבסס על הזדמנויות שוק. בהקשר למאמצים האלה, באחרונה הפחתנו את כוח האדם שלנו בעולם ב-2.5% מתחומי המכירות והשיווק, תוך שאנו משפרים את מודל ההגעה לשוק שלנו", אמר המנכ"ל, שנכנס לתפקידו בדצמבר האחרון. "אנו מצפים שהפעולות הללו יתרמו כ-50 מיליון דולר לחיסכון השנתי".

לדברי המנכ"ל, הפיטורים בוצעו בעיקר בשווקים ובאזורים שבהם היו לחברה "הוצאות עודפות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים