התאגיד היפני NTT פותח מעבדת חדשנות בישראל

המעבדה תתמקד בתחומי אבטחת סייבר, בריאות דיגיטלית ורובוטיקה, ובראשה תעמוד נועה אשר

מעבדת חדשנות בישראל. NTT

תאגיד התקשורת היפני NTT, המדורג בין 100 החברות הרווחיות בעולם, מקים מעבדת חדשנות בישראל, אשר תתמקד בתחומי אבטחת סייבר, בריאות דיגיטלית ורובוטיקה, במטרה לאתר טכנולוגיות ישראליות, למזג אותן ל-NTT ולשווקן ללקוחותיה ברחבי העולם, תוך קידום שיתופי פעולה במו"פ ואיתור השקעות בחברות ישראליות.

מנכ"ל ונשיא תאגיד NTT, ג'ון סוואדה, הודיע היום על הקמת המעבדה, אשר תיקרא  NTT Innovation Laboratory Israel ותהווה מוקד עסקי בישראל לכל החברות הבנות של NTT. תאגיד הענק משמש ספק פתרונות IT לעסקים המובילים בעולם, מונה 982 חברות בנות, משמש שחקן גדול ומוביל בשוק התקשורת היפני ונמנה עם חברות ברשימת פורצ'ן 100. היקף המכירות השנתי של התאגיד עומד על יותר מ-100 מיליארד דולר, מועסקים בו יותר מ-300 אלף עובדים ברחבי העולם, והוא פועל ביותר מ-80 מדינות.

המעבדה החדשה תשתף פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח טכנולוגיות חדישות בתחומים שונים, אשר יתמכו ב-NTT ובלקוחותיה הרבים ברחבי העולם ויסייעו להם להתמודד עם האתגרים העכשוויים ולהמשיך להוביל את החדשנות העולמית. המעבדה תפעל לשילוב הטכנולוגיות הישראליות בשירותים ובמוצרים המפותחים על ידי NTT, כמו גם לאיתור מוצרים וטכנולוגיות שניתן להפיץ ולשווק ללקוחות NTT ברחבי העולם, וכן תחפש שיתופי פעולה עסקיים והזדמנויות השקעה עם ובחברות ישראליות.

הפעילות של תאגיד NTT בישראל עד היום כללה השקעות בכמה חברות סטארט-אפ ישראליות, כמו Riskified ,SundaySky ,Otonomo ,Vdoo Connected Trust, WSC Sports, Wiliot, באמצעות קרן הון הסיכון התאגידית NTT DOCOMO ventures מאז שנת 2014, וכמה פרויקטים משותפים עם חברות ישראליות בתחומי טכנולוגיה שונים, כולל אבטחת סייבר ושירותי ענן. בעקבות ביקורו בישראל בפברואר 2020 של ג'ון סוואדה, מנכ"ל ונשיא התאגיד, הוחלט על הרחבת הפעילות, ובמרץ האחרון הודיעה NTT Finance על הקמת קרן NTT Finance Israel, של 15 מיליון דולר, עם ourcrowd, אחד ממשקיעי הסיכון הפעילים ביותר בישראל.

את מעבדת החדשנות בארץ תנהל נועה אשר, והיא תתמקד בתחומי אבטחת סייבר, בריאות דיגיטלית ורובוטיקה. צוות המעבדה יקדם שיתופי פעולה גם עם גופי האקדמיה בארץ, במטרה לאתר תחומי עיסוק חדשים, פרויקטים פוטנציאליים של מחקר ופיתוח וערך מוסף ללקוחות התאגיד.

סוואדה אמר, כי "NTT מנהלת טכנולוגיות מורכבות ומספקת פתרונות עסקיים בעלי ערך מוסף רב לקהילות שבהן אנו חיים, כמו גם ללקוחותינו במגוון תעשיות ברחבי העולם. במיוחד בתקופה הנוכחית, לטכנולוגיה יש תפקיד קריטי יותר מאי פעם להכיל, לנהל ולספק פתרונות לאתגרים החדשים, שכולנו מתמודדים איתם בעקבות מגיפת הקורונה. בשנת הכספים הנוכחית, NTT תרחיב את השקעותיה בפעילות מחקר ופיתוח גלובלית ותגיע לסכומי השקעה של 500 מיליארד ין יפני (כחמישה מיליארד דולר). אני מאמין שטכנולוגיות ישראליות פורצות דרך בתחומים שונים ייתמכו בנו ובלקוחותינו ויסייעו לנו להתמודד עם אתגרי השעה, כך ש-NTT תמשיך להוביל את החדשנות העולמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים