רבעון מעורב ל-Wix: גידול בהכנסות – אך גם בהפסדים
החברה הציגה ברבעון זינוק של 81% בהכנסות ושל 123% בהפסד התפעולי ● ב-Wix אופטימיים ומעלים את תחזית ההכנסות השנתיות
Wix סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות מעורבות: החברה הציגה גידול דו ספרתי בהכנסות, אך מאחר שהעלייה בהוצאות הייתה גדולה יותר – גם עם עליות בהפסדים הנקי והתפעולי; כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה היום (ד').
בשלושת חודשי הרבעון, ההוצאות הכלליות של החברה צמחו ב-54.8% ל-393.8 מיליון דולר, בעוד שההכנסות עלו הרבה פחות – ב-40.8% – ל-304.1 מיליון – מה שכאמור השפיע אל סעיפי הרווחיות: ההפסד הנקי עמד על 121 מיליון דולר או 2.16 דולר למנייה, וההפסד התפעולי זינק ב-123.1% ל-85.7 מיליון. הרווח הגולמי צמח ב-62%.
אבישי אברהמי, מייסד-שותף ומנכ"ל Wix, אמר כי ״לפני שלושה חודשים הכרזתי שבכוונתנו להפוך למנוע הצמיחה העיקרי ברשת ושב-5-7 השנים הקרובות, 50% מהנוכחות האינטרנטית שתיבנה באינטרנט תיעשה על גבי Wix. התחלנו את 2021 בעמדה חזקה מאוד בדרך להגשמת האמירה הזו. תרומתה של החברה לאופן שבו נבנית נוכחות דיגיטלית ברשת – משמעותית. אנחנו שואפים להיות פלטפורמה רוחבית, שמאפשרת לכל סוגי המשתמשים והעסקים לא רק לבנות לעצמם נוכחות אינטרנטית, אלא גם לשגשג. הרבה עסקים מתחומים שונים נסמכים כיום עלינו, בעקבות הרחבת מנעד הפתרונות שאנחנו מציעים, ואנחנו בטוחים שעם פתיחת השווקים מחדש, זה רק ילך ויגדל".
ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של Wix, ציין כי "תוצאות הרבעון הראשון של 2021 ממשיכות את הצמיחה שחווינו ב-2020 והן תוצאה ישירה של ההשקעה שלנו בפיתוח מוצרים, שיווק ותמיכה. ביטוי ברור לכך ניתן לראות מנתוני הגבייה הגבוהים מקבוצת המשתמשים שהצטרפו ברבעון, שהיו גבוהים ב-32% מהרבעון המקביל אשתקד, כמו גם בגידול בסכומי הגבייה ובמספר המשתמשים שעברו ממנויים חינמיים למנויים בתשלום. אנחנו מגדילים את התחזיות שלנו לשנה הקרובה, וצופים שההכנסות יגיעו בסיכומה לבין 1.28 ל-1.29 מיליארד דולר (תחזית הקודמת עמדה על בין 1.272 ל-1.286 מיליארד – גב"ז). זה משקף את האמון שלנו בפלטפורמה".
תגובות
(0)