אוליבייה אלבז, מנכ"ל הזרוע העסקית של סיילספורס ישראל, מצטרף ל-דיל

אלבז יוביל את הצמיחה הבינלאומית של סטארט-אפ היוניקורן, שפיתח פלטפורמת תשלומים לעובדים גלובליים, ודרך לגיוס עובדים מרחוק, בכל רחבי העולם, בתוך דקות

אוליבייה אלבז, מוביל הצמיחה הבינלאומית החדש של חברת דיל. צילום: דיל

חברת דיל (Deel), שפיתחה פלטפורמת תשלומים לעובדים גלובליים, הודיעה על הצטרפות בכיר נוסף לשורותיה, אוליבייה אלבז, שיוביל את ההתרחבות הבינלאומית של החברה.

אלבז מסיים תקופה של 10 שנים בסיילספורס (Salesforce), בתפקידים שונים בתחום המכירות. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל מכירות ארצי בחברה. כעת יסייע ל-דיל בהליך ההתרחבות והצמיחה הגלובלי שלה, ובחדירה לשווקים חדשים ב-EMEA, APAC ו-LATAM.

לאור המגמות והשינויים שחלו בשנה האחרונה בשוק העבודה העולמי, אלבז מצטרף ל-דיל מתוך שאיפה לקדם את הדרך שבה חברות ועסקים ברחבי העולם חושבים, מגייסים ומשלמים לאנשי הצוות שלהם.

חד קרן בשווי 1.25 מיליארד דולר

אלבז, אשר מגיע עם ניסיון של למעלה משני עשורים בתחום המכירות; הוביל, כאמור, את החטיבה העסקית של סיילספורס בישראל בעשור האחרון, והיה אחראי על המכירות, השיווק, הניהול והאסטרטגיה של החברה בארץ. במהלך תפקידו האחרון סייע אלבז למאות חברות ישראליות בגדלים שונים ומתעשיות מגוונות לצמוח ולהתחבר עם לקוחותיהן בצורה חדשנית. בעברו, אלבז החל את הקריירה דויטשה בנק (Deutsche Bank), ולאחר מכן עבד בין השאר בחברות טכנולוגיה מובילות נוספות כמו יבמ (IBM) וסאפ (SAP).

דיל, שהוקמה בשנת 2018 על ידי אלכס בואזיז ושואו וואנג, פיתחה פלטפורמה לתשלומי שכר לצוותי עבודה שכירים ועצמאיים, העובדים מרחוק לפי המטבע המקומי ובהתאם לדיני העבודה והרגולציה במדינת המקור של העובד. הפלטפורמה מבוססת על ספריית חוזים ומערכת תשלומים שבנתה החברה, וכוללת תבניות מקומיות שונות לחוזי העסקה, בהן ניתן להשתמש כדי לגייס עובדים מרוחקים באופן חוקי, בזמן קצר ובמודלי העסקה שונים. החברה מעסיקה כ-150 עובדים, אשר 120 מהם הצטרפו אליה בשנה האחרונה. דיל דוגלת במודל העבודה מרחוק, ולכן אין לחברה משרדים ועובדי החברה פרוסים בלמעלה מ-26 מדינות שונות. החברה עובדת עם יותר מ-200 משרדי עו"ד וראיית חשבון, המסייעים לחברות ליצור, לחתום ולשלוח חוזים מקומיים תוך מספר דקות, ומאפשרת לשלם לעובדים ביותר מ-120 מטבעות שונים.

באחרונה  הכריזה דיל כי גייסה 156 מיליון דולר והפכה לחברה בשווי של 1.25 מיליארד דולר. בסך הכול, היא גייסה 200 מיליון דולר – כולם ב-11 החודשים האחרונים, כלומר – בתקופת הקורונה.

אלכס בואזיז, מנכ"ל וממייסדי דיל. צילום: יח"צ

אלכס בואזיז, מנכ"ל וממייסדי דיל. צילום: יח"צ

מנכ"ל דיל, אלכס בואזיז: "אוליביה הוא אחד הטאלנטים הבולטים בתחום המכירות והשיווק בעולם, ובישראל בפרט. התהליכים והצוותים שהוא יזם, הוביל ובנה 'מאפס' לאורך כל הקריירה שלו יוצאי דופן ומצליחים בקנה מידה עולמי. אנו מברכים על הצטרפותו, שללא ספק תעזור לחברה ליצור טביעת רגל גלובלית משמעותית עוד יותר".

אוליבייה אלבז: "אני נרגש להצטרף לאחד התחומים הצומחים ביותר בעולם העבודה, ההייטק וה-VC כיום, ובייחוד לחברה שזכתה להכרה גדולה בתקופה האחרונה והפכה ליוניקורן. היכולת של דיל להפוך את הליך הגיוס מרחוק לפשוט ומהיר, יחד עם היכולת לאפשר לחברות לגייס לשורותיהן כישרונות חדשים מכל מקום, בתוך דקות, היא פורצת דרך. אני משוכנע שבעזרת הניסיון שלי בתחום, והאנשים המדהימים שנמצאים כבר היום בחברה, נגיע לפסגות חדשות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים