מוביליקום הישראלית השלימה גיוס של 10 מיליון ש' מפסגות

כספי הגיוס ישמשו את החברה כדי לקדם את אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלה ● מנכ"ל החברה, אורן אלקיים, אמר שההשקעה היא הכרה "בפוטנציאל המהותי שיש לחברה במסגרת המהפכה העולמית של שוק הרחפנים, הרובוטיקה והכלים האוטונומיים"

אורן אלקיים, מנכ"ל מוביליקום. צילום: יח"צ תקשורת פיננסית

מוביליקום (Mobilicom) הישראלית, שנסחרת בבורסת אוסטרליה תחת הסימול MOB, הודיעה היום (ד') כי הגיעה להסכמות עם פסגות בית השקעות להשקעה אסטרטגית בחברה בהיקף של כ-10 מיליון שקל (3.8 מיליון דולר אוסטרלי). כספי הגיוס ישמשו למימוש אסטרטגיית הצמיחה שלה. פסגות בית השקעות, המנהלת כ-180 מיליארד שקל, משקיעה במוביליקום באמצעות קרנות הפנסיה וקרן הגידור פארטו.

מוביליקום היא חברת היי-טק המפתחת ומספקת טכנולוגיות סייבר סיקיורטי ומגוון פתרונות חכמים מקצה לקצה, שהם המרכיבים המרכזיים בפיתוח וייצור פלטפורמות אוטונומיות, רובוטיות ורחפניות. החברה בעלת פטנטים, טכנולוגיות וידע מיוחד ברשתות תקשו"ב אלחוטיות ניידות (Mobile Mesh), סייבר סקיוריטי ופתרונות חומרה וענן לתפעול וניהול מערכים של כלים אוטונומיים ובלתי מאוישים.

כמו כן, החברה פועלת בעולם תחת המותג SkyHopper לשוק המסחרי ותחת מובילקום לשוק המוסדי. לחברה מגוון משפחות מוצרי תוכנה וחומרה בשימוש מסחרי ומוכח בשטח, ליישומים שונים בשווקים אזרחיים וביטחוניים. לקוחות החברה הם יצרנים מסחריים גדולים, גופי ממשל וביטחון. היתרון התחרותי של החברה בא לידי ביטוי ביכולות האבטחה וההגנה המובנים במוצרים, יכולת עבודה בתנאי סביבה קשים ומופרעים ויחס עלות-תועלת תחרותי.

"One stop shop לכל הפתרונות החכמים, תוכנה, חומרה וסייבר סקיוריטי"

אורן אלקיים, מנכ"ל מוביליקום: "העובדה שגוף מוסדי גדול במיוחד החליט להשקיע ולקבל נתח משמעותי במוביליקום, ולתמוך באסטרטגיית הצמיחה של החברה, הינה הכרה בהצלחות שהשיגה החברה עד כה ובפוטנציאל המהותי שיש לחברה במסגרת המהפכה העולמית של שוק הרחפנים, הרובוטיקה והכלים האוטונומיים. המשקיע המוסדי מכיר בייחודיות החברה כספק סייבר ופתרונות חכמים מקצה לקצה עבור יצרני פלטפורמות אוטונומיות רובוטיות"

עוד לדבריו, "המימון הנוסף ישמש אותנו להאיץ את הפעילות העסקית של החברה בשווקים הבינלאומיים, תוך שימת דגש על הרחבת הפעילות הקיימת עם יצרני פלטפורמות מהשורה הראשונה בעולם".

גת מגידו, מנהלת ההשקעות של קופות הגמל בפסגות: "המעמד המיוחד של מוביליקום בשוק המבוסס על הטכנולוגיות הרבות שפיתחה החברה, מגוון רחב של משפחות מוצרים מוכחים בשוק, ומעל לכל הלקוחות הבינלאומיים המובילים, שבחרו להשתמש במוצרי וטכנולוגיות החברה בפלטפורמות העתידיות שלהם, ממצבים אותה בחזית המהפכה המסחרית בתחום הרובוטיקה, הרחפנות והכלים האוטונומים, שעשויים לשנות את העולם. אנחנו מאמינים באסטרטגיה הממוקדת של החברה, המבדלת אותה משחקנים אחרים כ-One stop shop לכל הפתרונות החכמים, תוכנה, חומרה וסייבר סקיוריטי לשוק זה. המימון יאפשר למוביליקום לממש את אסטרטגיית הצמיחה ולהיות ספק לחברות מהשורה הראשונה בשוק הזה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נאסדאק

    למה לשים את כספי הפנסיה על חברה שלא הצליחה להנפיק בארץ?

אירועים קרובים