תכונה חדשה באנדרואיד 12 "תשתק" אפליקציות שלא בשימוש

בגירסה 11 של מערכת ההפעלה נוספה תכונה שנקראת "שלילת אישור אוטומטית", שמאפשרת להפסיק פעולה של אפליקציה שאינה בשימוש במשך תקופה ארוכה ● כעת, גוגל בעצם מרחיבה את התכונה הזאת ואף מוסיפה לה מחיקת קבצים זמניים, שתפנה נפח אחסון במכשיר

שיפורים באנדרואיד 12 - הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה מבית גוגל

אחת התכונות החדשות שתיכלל בגירסת האנדרואיד הבאה של גוגל – אנדרואיד 12 – תהיה "שיתוק" של אפליקציות שלא נמצאות בשימוש באמצעות מחיקת קבצים זמניים שלהן, ובכך יתפנה נפח אחסון במכשיר, כך דיווח אתר XDA, שחשף את התכונה באמצעות גירסה זמנית של מערכת ההפעלה הצפויה שהודלפה לידיו.

בגירסה 11 של מערכת ההפעלה נוספה תכונה שנקראת "שלילת אישור אוטומטית", שמאפשרת להפסיק פעולה של אפליקציה שאינה בשימוש במשך תקופה ארוכה. כעת, גוגל בעצם מרחיבה את התכונה הזאת.

כשהמערכת מזהה אפליקציה שלא נמצאת בשימוש במשך חודשיים, היא שוללת אוטומטית את השימוש בה, וכעת, נוסף על כך, מערכת ההפעלה תכניס את האפליקציה למצב משותק ותמחק קבצים זמניים המקושרים אליה. בכך יתפנה נפח אחסון במכשיר, בתלות באפליקציה הספציפית ואילו וכמה קבצים שלה אוחסנו במכשיר.  נפח האחסון המתפנה אינו גדול במיוחד, אבל תהיה בכך תועלת למשתמשים שיש להם מכשירים פשוטים, שיש להם נפח זיכרון קטן.

מאחר שהתכונה אותרה בגיסה זמנית של מערכת ההפעלה, לא ברור עדיין אם היא תופיעה בגירסה הסופית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים