יניב ריבלין מונה למנהל קשרי הממשל של בירד ב-EMEA

ריבלין יוסיף לשמש כמנכ"ל חברת הקורקינטים השיתופיים בישראל - תפקיד שאותו הוא ממלא מיום כניסתה לארץ - ויכהן גם כדירקטור בכיר בהנהלה העולמית שלה

יניב ריבלין, מעכשיו גם מנהל קשרי הממשל ב-EMEA בבירד, עם הקורקינטים שלה בתל אביב. צילום: יח"צ

יניב ריבלין, מנכ"ל חברת הקורקינטים והתחבורה החכמה בירד בישראל, קיבל באחרונה תפקיד נוסף ומונה למנהל קשרי הממשל שלה באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). יודגש כי ריבלין לא עוזב את הסניף הישראלי של בירד וימשיך להיות המנכ"ל שלו במקביל לתפקידו הנוכחי. בנוסף, הוא מונה לדירקטור בכיר בחברה.

בבירד אומרים כי המינוי מגיע על רקע הניסיון של ריבלין בתחום קשרי הממשל והרקע שלו במדיניות ציבורית, כמו גם ביצועי החברה בישראל. לדבריהם, אלה יתרמו לטיפוח היחסים ההדוקים בין האופרציה של החברה לתחום קשרי הממשל, ויסייעו לבירד להתוות מדיניות מגובשת ואסטרטגיה ברחבי אירופה.

בירד היא חברה אמריקנית שנוסדה בספטמבר 2017 ונכנסה לארץ פחות משנה לאחר מכן, באוגוסט 2018. ניתן לראות את הקורקינטים שלה בערים רבות בישראל, ובמיוחד בתל אביב. ריבלין מנהל את הפעילות של החברה בארץ מיום כניסתה לכאן, לאחר ששכנע את הנהלתה להיכנס לשוק הישראלי. במרץ אשתקד הוא מונה לדירקטור עולמי בחברה וכעת לדירקטור בכיר – תפקיד שבמסגרתו הוא שותף בקבלת ההחלטות ברמה הגלובלית ובצוות הניהול המצומצם שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים